Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - etap 1 w ramach realizacji zadania pt: Dostosowanie budynku głównego SPZOZ do aktualnych przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43309 Bielsko-Biała, ul. Olszówka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 113 923 , fax. 338 113 923
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Olszówka 102
    43309 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 338 113 923, fax. 338 113 923
    REGON: 127018000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - etap 1 w ramach realizacji zadania pt: Dostosowanie budynku głównego SPZOZ do aktualnych przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - etap 1 w ramach realizacji zadania pt: Dostosowanie budynku głównego SPZOZ do aktualnych przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na etapy realizacyjne wraz z przedmiarami, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (również z podziałem na etapy) na dostosowanie budynku głównego SPZOZ w Bielsku-Białej, a także przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga: a)sporządzenia wstępnego rozwiązania projektowego w formie studium funkcjonalno-przestrzennego dla zakresu określonego niniejszym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz podaniem proponowanych rozwiązań instalacyjno-wykończeniowych,b)sporządzenie niezbędnych opinii lub ekspertyzy, c)dokonanie uzgodnień lokalizacyjnych dla planowanego zagospodarowania terenu,d)wykonanie badań geologicznych nośności dla drogi pożarowej oraz planowanej dobudowy z dokonaniem odkrywek fundamentów, e)uzyskanie postanowień o zgodzie na odstępstwa od obowiązujących przepisów,f)dokonanie uzgodnień z zewnętrznymi jednostkami opiniującymi (w szczególności sanepid i ppoż.) wymaganych przez przepisy, niezbędnych w procesie projektowania i wykonywania robót budowlanych,g)uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, h)sporządzenie pełno branżowego projektu budowlanego wraz z projektem technologii i projektem zagospodarowania terenu z podziałem zadania inwestycyjnego na etapy realizacyjne,i)sporządzenie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o uzyskanie wydanie decyzji o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej,j)sporządzenie projektów wykonawczych w pełnym zakresie (tj. co najmniej branże: architektoniczna wraz z aranżacją i wyposażeniem meblowym wnętrz, konstrukcyjna, instalacyjna w zakresie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej oraz teletechnicznej),k)dostarczyć Zamawiającemu prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę (oryginał i odpis). Zamawiający wymaga aby dokumentacja projektowa zawierała etapowanie zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 2)wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej dla etapu 1 tj. a)przebudowa Izby Przyjęć i Oddziału Dziennego Psychiatrycznego,b)wykonanie wejścia głównego do Oddziału Dziennego Psychiatrycznego,c)po wykonaniu przebudowy Izby Przyjęć i Oddziału Dziennego Psychiatrycznego, wykonanie przebudowy i remontu pozostałej części parteru segmentu głównego, d)dobudowa ewakuacyjnej klatki schodowej wraz z łącznikiem, 3)wykonanie dokumentacji powykonawczej pełno branżowej – dla etapu 1 4)sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji wykonanej przez Wykonawcę. Nadzór autorski będzie sprawowany do czasu odbiorów końcowych i uzyskania przez Wykonawcę ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, 5)uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu pozwolenia na częściowe użytkowanie obiektu (o ile taka decyzja będzie wymagana), w związku z czym niezbędne będzie zaprojektowanie przebudowy i dostosowania obiektu aby możliwe było dokonanie odbiorów częściowych i użytkowanie przebudowanych części budynku. Przebudowywane pomieszczenia muszą być dostępne dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilka następujących formach: 1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bielsku-Białej ul. Olszówka 102, 43-309 Bielsko-Biała ING Bank Śląski S.A. nr konta: 86 1050 1070 1000 0001 0618 7859 z dopiskiem „ Wadium na przetarg znak sprawy: 1/BG/2017” 4.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaj się datę wpływu środków na w/w konto Zamawiającego, kopię polecenia przelewu lub wydruku z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. 5.Wadium wniesione w formie, o której mowa w pkt. 2 ppkt. 2)-5) Wykonawca składa dokument w oryginale wraz z ofertą. 6.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lun unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego ofert została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty powadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zatrzymanie wadium:1)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stroni Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach