4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
- Data zamieszczenia: 2018-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Gen. Andersa 47
44121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 261111371, fax. 261111232
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomieszczeń 1-go i 2 -go pietra w budynku nr 10 w Gliwicach, remont dachu w budynku nr 22 w Tarnowskich Górach oraz remont bocznicy kolejowej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 – Remont pomieszczeń I piętra w budynku nr 10 w Gliwicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 przedmiar i nr 3 specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 2 – Remont pomieszczeń II piętra w budynku nr 10 w Gliwicach w Gliwicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 4 przedmiar i nr 5, specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 3: Remont dachu w bud. nr 22 (hala sportowa) w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach ul. Opolska 36 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 6 przedmiar i nr 7 specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 4: Remont bocznicy nr 406 w kompleksie wojskowym w Tarnowskich Górach - Lasowicach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 8 przedmiar, nr 9 specyfikacja techniczna, stanowiące integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 5 000,00 zł, zadanie nr 2- 9 000,00 zł, zadanie nr 3- 3 000,00 zł. zadanie nr 4 - 6 000,00 zł Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 11 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja i modernizacja pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 6 w Myszkowie celem dostosowania do warunków higieniczno-sanitarnych.
Dodano: 2017-10-10 - Przebudowa segmentu „F” budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 5 w Myszkowie, ul. Sikorskiego 20a wraz z jego zmianą sposobu użytkowania na przedszkole.
Dodano: 2017-06-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - etap 1 w ramach realizacji zadania pt: Dostosowanie budynku głównego SPZOZ do aktualnych przepisów sanitarnych i przeciwpożarowych.
Dodano: 2017-04-20