POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
- Data zamieszczenia: 2009-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
REGON: 00051419900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip www.pozserwis.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorządowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Słowackiego 22. Zamówienie należy wykonać w dwóch etapach I etap - wykonanie dokumentacji projektowej na wykonanie i montaż instalacji hydrantowej w budynku Urzędu Miasta Poznania przy ul. Słowackiego 22 w Poznaniu, na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego II etap - wykonanie i montaż instalacji hydrantowej na podstawie dokumentacji opracowanej w I etapie i zatwierdzonej w przez Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w programie funkcjonalno użytkowym załącznik nr 1 do siwz. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego prac remontowych. Wykonawca musi zachować czystość w sąsiedztwie miejsca remontu pod karą obciążenia Wykonawcy kosztami sprzątania. Wykonawca musi wykonywać przekłucia i inne prace hałaśliwe po godzinach pracy lub w dni wolne od pracy Urzędu. Miejsce prac remontowych musi zostać odpowiednio oznaczone. Wszystkie nazwy użyte w siwz i załącznikach do siwz należy traktować jako typu. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych o takich samych lub wyższych parametrach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453322005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 800zł ( słownie: osiemset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - wykonawca posiada odpowiednie zezwolenie na transport odpadów lub wywóz gruzu zostanie zlecony firmie posiadającej takie zezwolenie b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia - udokumentują doświadczenie z wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 20.10.2004r. do 20.10. 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 1 robotę budowlaną odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych ) o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto - kierownikiem budowy musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu - kierownikiem robót musi być osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń uprawniające do projektowania łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego - przynajmniej 1 osoba musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do projektowania łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia z dnia 19.05.2006r w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności - załącznik numer 3 do siwz 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej ( załącznik numer 3 do siwz), wykonawca wskazał osoby, które zostaną udostępnione przez inne podmioty. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia tj. w okresie od 20.10.2004r. do 20.10. 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do siwz, 6.Oświadczenie, że wywóz gruzu zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenia na transport lub dokument takiego zezwolenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl.
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym 12-rodzinnym ul. Spokojna 5 w Czarnkowie
Dodano: 2016-04-11 - wykonanie robót instalacyjnych polegających na kontynuacji modernizacji instalacji wodnej poprzez wykonanie zamkniętego układu obiegu wody w gmachu Instytutu Fizyki Molekularnej PAN w Poznaniu przy ul. Smoluchowskiego 17.
Dodano: 2012-02-09 - Modernizacja instalacji wodnej, c.w.u. i kanalizacyjnej w gmachu Instytutu Fizyki Molekularnej PAN w Poznaniu przy ul. M. Smoluchowskiego 17
Dodano: 2011-06-22 - wykonanie instalacji hydrantowej w budynku Ośrodka Wspomagania Rodziny przy ul. Poznańskiej w Kobylnicy
Dodano: 2010-03-10 - Budowa kanalizacji deszczowej drogi powiatowej Nr 5680 P w Łęce Mroczeńskiej
Dodano: 2009-08-05 - Remont kapitalny pomieszczeń piwnicznych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz głównej instalacji wodnej w kanale oraz podwieszanej w korytarzu piwnicy
Dodano: 2009-03-27