Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kościuszki 5 5
63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
REGON: 25085772900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepno.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej drogi powiatowej Nr 5680 P w Łęce Mroczeńskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa kanalizacji deszczowej drogi powiatowej Nr 5680 P w Łęce Mroczeńskiej Planuje się budowę nowej kanalizacji deszczowej z podłączeniem odprowadzeń z wpustów ulicznych na fragmencie drogi na odcinku 332 m . Szczegółowy zakres zamówienia opisują: Opis techniczny i przedmiar robót, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Dokumentacja projektowa do wglądu u Zamawiającego. Wykonawca zabezpieczy organizacje ruchu na czas budowy a koszty związane z tymi robotami uwzględni w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453322005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz 2008 r. Nr 171 poz.1058). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisje przetargowa poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2.Kosztorys ofertowy 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.(wg wzoru - załącznik Nr 4) 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające, że dysponują osobą posiadającą uprawnienie kierownika budowy w rozumieniu przepisów prawa budowlanego (kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Listy Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty). 7.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(wg wzoru - załącznik Nr 2) 8.Oświadczenie w trybie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych( wg wzoru - załącznik Nr.3) Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kepno.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku mieszkalnym 12-rodzinnym ul. Spokojna 5 w Czarnkowie
Dodano: 2016-04-11 - wykonanie robót instalacyjnych polegających na kontynuacji modernizacji instalacji wodnej poprzez wykonanie zamkniętego układu obiegu wody w gmachu Instytutu Fizyki Molekularnej PAN w Poznaniu przy ul. Smoluchowskiego 17.
Dodano: 2012-02-09 - Modernizacja instalacji wodnej, c.w.u. i kanalizacyjnej w gmachu Instytutu Fizyki Molekularnej PAN w Poznaniu przy ul. M. Smoluchowskiego 17
Dodano: 2011-06-22 - wykonanie instalacji hydrantowej w budynku Ośrodka Wspomagania Rodziny przy ul. Poznańskiej w Kobylnicy
Dodano: 2010-03-10 - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Dodano: 2009-10-21 - Remont kapitalny pomieszczeń piwnicznych w zakresie wymiany instalacji elektrycznej oraz głównej instalacji wodnej w kanale oraz podwieszanej w korytarzu piwnicy
Dodano: 2009-03-27