Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu w obiekcie PP w Lubyczy Królewskiej wraz z przyłączem kanalizacyjnym

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5354606 , fax. 81 5354313
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5354606, fax. 81 5354313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu w obiekcie PP w Lubyczy Królewskiej wraz z przyłączem kanalizacyjnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w obiektach PP w Lubyczy Królewskiej przy ul. Kolejowej 8, tj.: - remont pomieszczeń na parterze, - remont garażu, - wymiana instalacji gazowej, - wymiana w kotle olejowym palnika, likwidacja instalacji olejowej ze zbiornikiem, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz we wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 3. Wykonawca zaakceptuje w całości wzór umowy (załącznik do SIWZ). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dokumentacji projektowej, pełnienia nadzoru autorskiego oraz zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania/opracowania przez Wykonawcę określonych w PFU dokumentów, a w szczególności: opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń, wypisów, harmonogramu rzeczowo - finansowego, dokumentacji/inwentaryzacji powykonawczych, instrukcji użytkowania, protokołów z prób i badań, 5. Wykonawca powinien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia i uwzględnić w ofercie wszystkie zawarte w nim wymogi. 6. Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym przepisów resortowych dotyczących m.in. wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji. 7. Zakres projektu wykonawczego powinien umożliwiać jednoznaczne jego odczytanie przy realizacji. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podczas przygotowania oferty oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie, doświadczeniu oraz badaniach i odkrywkach w obiekcie objętym zadaniem. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia związanych z wykonaniem dokumentacji projektowej, robót budowlanych oraz uzyskania niezbędnych opinii, uzgodnień, zgłoszeń, pozwoleń oraz decyzji, harmonogramu rzeczowo - finansowego, dokumentacji/inwentaryzacji powykonawczych, protokołów z prób i badań. Za prawidłowe oszacowanie tych kosztów odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 10. Wykonawca winien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnić je w wynagrodzeniu. 11. Wykonawca przystępując do postępowania przetargowego uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy. 12. Zamówienie realizowane będzie w czynnym obiekcie. Zamawiający będzie udostępniał pomieszczenia w kolejności planowanych do wykonania robót budowlanych. Roboty będzie można prowadzić również popołudniami oraz w soboty. 13. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji umowy. 14. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia celem realizacji zadania, w tym pomiary instalacji elektrycznej - ochronne i kontrolne. 15. podczas przygotowania oferty Wykonawca oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz wizjach remontowanego obiektu. 16. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy. 17. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie PFU i wizji lokalnej. W cenie materiałów należy uwzględnić koszty zakupów materiałów. Do wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca kierując się własna oceną, doświadczeniem oraz wiedzą - ma prawo dokonać niezbędnej weryfikacji podstaw wyceny. W cenie materiałów należy uwzględnić wszystkie koszty narzutu. 18. Podczas przygotowania oferty Wykonawca winien mieć świadomość, że opis przedmiotu zamówienia może nie obejmować całego zakresu zadania koniecznego do poprawnego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego - Wykonawca ma obowiązek dokonać niezbędnej weryfikacji zakresu zawartego w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia i uwzględnić ją w cenie ryczałtowej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 600,00 zł (trzy tysiące sześćset zł) 2. Wadium może być wniesione w: - Pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Oferta, która będzie zabezpieczona inną formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (gwarancja lub poręczenie) składane jest przez wykonawców w oryginale w Wydziale Finansów KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin. Kopię gwarancji (poręczenia) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust 4a i 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających czy też nawet w sposób lakoniczny poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budzić wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 7. Termin wniesienia wadium - przed upływem godz. 10:30 dnia 31.03.2016 r. 8. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 9. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach