Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Diamentowej w Lublinie, odcinek od ul. Krochmalnej do ul. Medalionów

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Plac Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. Diamentowej w Lublinie, odcinek od ul. Krochmalnej do ul. Medalionów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: I. Sporządzenie dokumentacji: a) Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - branża drogowa - 6 egz. b) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. c) Opracowanie Projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. d) Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. e) Opracowanie Projektu branży zieleń zawierającą szczegółową inwentaryzację dendrologiczną - 3 egz. f) Opracowanie harmonogramu realizacji prac. g) Opracowanie i zatwierdzenie planu zagospodarowania terenu budowy. h) Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. i) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. II. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: a) Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej oraz projektu stałej organizacji ruchu. b) Uzgodnienie harmonogramu prac. c) Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. d) Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno prawnych, w tym zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, dotyczącego prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. III. Nadzór autorski: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. d) Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. e) Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. f) Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. g) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). IV. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. V. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji a) Remont nawierzchni bitumicznej jezdni, lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowych warstw bitumicznych. b) Wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych. c) Remont chodników. d) Remont ścieżki rowerowej. e) Remont zjazdów do posesji w zakresie remontu chodnika. f) Wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe: zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. g) Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, z wymianą włazów oraz krat. h) Odtworzenie trawników i) Uporządkowanie terenu robót. VI. Wykonanie niezbędnych prób i badań: a) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. b) Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. c) Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót VII. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. VIII. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu w zakładce Zamówienia Publiczne/Ogłoszone
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach