Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji ul. Nałkowskich 110 ( deptak w rejonie SP 30); zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni jezdni ul. Wielkopolskiej na odcinku od ul. Podhalańskiej do ul. Wrocławskiej.

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji ul. Nałkowskich 110 ( deptak w rejonie SP 30); zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni jezdni ul. Wielkopolskiej na odcinku od ul. Podhalańskiej do ul. Wrocławskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej na wysokości posesji ul. Nałkowskich 110 (deptak w rejonie SP 30): 1.1.sporządzenie Projektu wykonawczego i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 1.2.uzyskanie akceptacji tego projektu w zakresie zgodności z Programem funkcjonalno- użytkowym, 1.3.wykonanie i uzgodnienie Projektu czasowej organizacji ruchu, 1.4.wykonanie robót budowlanych i oznakowania na podstawie powyższych projektów, 1.5.przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów, 1.6.przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem realizowanego remontu w użytkowanie. 2.Część 2: Zaprojektowanie i wykonanie remontu nawierzchni jezdni ul. Wielkopolskiej na odcinku od ul. Podhalańskiej do ul. Wrocławskiej: 2.1.sporządzenie Projektu wykonawczego i Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.2.uzyskanie akceptacji tego projektu w zakresie zgodności z Programem funkcjonalno- użytkowym, 2.3.wykonanie i uzgodnienie Projektu czasowej organizacji ruchu, 2.4.wykonanie robót budowlanych i oznakowania na podstawie powyższych projektów, 2.5.przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów, 2.6.przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem realizowanego remontu w użytkowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach