Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie remontu al. Smorawińskiego w Lublinie odcinek od skrzyżowania z ul. Chodźki do wiaduktów drogowych o łącznej długości 400m

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Plac Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie remontu al. Smorawińskiego w Lublinie odcinek od skrzyżowania z ul. Chodźki do wiaduktów drogowych o łącznej długości 400m
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.1.Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie. - 6 egz. 1.2.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Szczegółowych Specyfikacji Technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - po 3 egz. 1.3.Opracowanie Projektu czasowej organizacji ruchu -4 egz. 1.4.Opracowanie projektu /zieleń/ - 2 egz. 1.5.Opracowanie harmonogramu realizacji prac - 2 egz. 1.6.Opracowanie i zatwierdzenie planu zagospodarowania terenu budowy - 2 egz. 1.7.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.8.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji podwykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD (1 egz.)oraz w formie papierowej - 2 egz. 2.Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: 2.1.Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej. 2.2.Uzgodnienie harmonogramu prac. 2.3.Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 3.Nadzór autorski: 3.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określanych w art. 20 ust.1, pkt4, ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994.r. (Dz. U. 2010r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 3.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4.Realizacja robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji: 4.1.Remont nawierzchni bitumicznej jezdni, lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowych warstw bitumicznych. 4.2.Wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych. 4.3.Remont chodników: - strona południowa - remont nawierzchni. - strona północna - remont całej konstrukcji chodnika. 4.4.Remont ścieżki rowerowej z wymiana konstrukcji. 4.5.Regulacja wysokościowa zjazdów do posesji. 4.6.Wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe: uzupełnienie braków w stosunku do projektu stałej organizacji ruchu oraz dostosowanie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu do wymogów obowiązujących przepisów. 4.7.Wykonanie pętli indukcyjnych. 4.8.Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, z wymianą włazów oraz krat. 4.9.Odtworzenie trawników. 4.10.Uporządkowanie terenu robót. 5.Wykonanie niezbędnych prób i badań. 6.Przygotowanie rozliczania końcowego robót i sporządzenie i sporządzenie operatu kolaudacyjengo. 7.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach