Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy, polegającej na budowie chodnika w ul. Krężnickiej na odcinku od istniejącego chodnika w rejonie posesji Krężnicka nr 71a do końca zjazdu do posesji Krężnicka nr 57 w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Plac Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy, polegającej na budowie chodnika w ul. Krężnickiej na odcinku od istniejącego chodnika w rejonie posesji Krężnicka nr 71a do końca zjazdu do posesji Krężnicka nr 57 w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy. 1.1. Projekt wykonawczy - branża drogowa - 4 egz. 1.2. Projekt tymczasowej organizacji ruchu - branża inżynierii ruchu - 3 egz. 1.3. Informacja projektanta o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. 1.4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. 2. Uzyskanie akceptacji Zamawiającego w/w projektów w aspekcie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym oraz uzgodnienie dokumentacji projektowej. 2.1. Uzgodnienie projektu wykonawczego w branży drogowej przez Zamawiającego. 2.2. Zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu przez Zamawiającego. 3. Nadzór autorski nad sporządzoną dokumentacją projektową: 3.1. Wykonanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20, ust. 1, pkt 4, ppkt a) i b) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994.r. (Dz. U. 2010r., nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami). 3.2. Wyjaśnienie wątpliwości, dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się wtoku realizowanych robót budowlanych. 3.3. Uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie w toku realizowanych robót budowlanych. 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych oraz rozstrzyganie wszelkich pojawiających się w roku realizacji robót wątpliwości związanych z dokumentacją projektową. 4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 4.1. Wykonanie przebudowy ulicy, polegającej na budowie chodnika w ul. Krężnickiej na odcinku od istniejącego chodnika w rejonie posesji nr 71a do końca zjazdu do posesji 57 w Lublinie. 4.2. Regulacja wysokościowa elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 4.3. Odtworzenie trawników i zieleni. 4.4. Uporządkowanie terenu. 5. Wykonanie niezbędnych prób i badań. 6. Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 7. Przygotowanie dokumentów odbiorowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach