Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Czwartek w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Plac Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ulicy Czwartek w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy. 1.1. Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - branża drogowa - 6 egz. - branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) - 6 egz. 1.2. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.3. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. 1.4. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.5. Opracowanie Projektu branży zieleń zawierającą szczegółową inwentaryzację dendrologiczną - 3 egz. 1.6. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. 1.7. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej ( na nośniku CD ). 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: 2.1. Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej, branży sanitarnej oraz projektu stałej organizacji ruchu. 2.2. Uzgodnienie harmonogramu prac. 2.3. Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu. 2.4. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno prawnych, w tym zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, dotyczącego prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3. Wykonawca powinien opracować dokumentację w oparciu o wydane warunki Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Uzgodnić z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. 4. Nadzór autorski: 4.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 4.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 4.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 4.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 4.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 4.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 4.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 5. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 6. Opracowanie i zatwierdzenie planu zagospodarowania terenu budowy. 7. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 7.1. Lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni oraz ułożenie nowych warstw bitumicznych (zakres od skrzyżowania z ul. Szkolną do skrzyżowania z ul. Unicką). 7.2. Przełożenia nawierzchni z kostki granitowej (zakres od skrzyżowania z ul. Lubartowską do skrzyżowania z ul. Szkolną). 7.3. Wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych. 7.4. Wymiana nawierzchni chodników. 7.5. Wymiana nawierzchni zjazdów do posesji. 7.6. Wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe; zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. 7.7. Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, z wymianą włazów oraz krat na kanalizacji deszczowej. 7.8. wykonania rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego ( dodatkowe wpusty wraz z przykanalikami) 7.9. Odtworzenie trawników. 7.10. Uporządkowanie terenu robót. 7.11. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 8. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 8.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 8.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 8.3. Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 10. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. II. Roboty będą wykonywane w II etapach: 1. I etap (obejmuje przebudowę ul. Czwartek od skrzyżowania z ul. Lubartowską do skrzyżowania z ul. Szkolną: 1.1. wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przebudowę ulicy Czwartek od skrzyżowania z ul. Lubartowską do skrzyżowania z ul. Szkolną, 1.2. wymiana nawierzchni chodników oraz zjazdów do posesji w ulicy, 1.3. wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych w ulicy, 1.4. rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej o dodatkowe wpusty deszczowe wraz z przykanalikami, w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego, 1.5. regulacja wysokościowa istniejących wpustów i włazów kanałowych kanalizacji deszczowej na pierścieniach wyrównawczych wraz z wymianą na nowe, 1.6. regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, 1.7. przełożenie nawierzchni z kostki granitowej wraz z wykonaniem podbudowy w zakresie wyrównania nawierzchni , 1.8. wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe; zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. 1.9. uporządkowanie terenu robót. 2. II etap (obejmuje przebudowę ul. Czwartek od skrzyżowania z ul. Szkolną do skrzyżowania z ul. Unicką: 2.1. wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym przebudowę ulicy Czwartek od skrzyżowania z ul. Szkolną do skrzyżowania z ul. Unicką, 2.2. wymiana nawierzchni chodników w ulicy oraz zjazdów oraz miejsc postojowych, 2.3. wymiana istniejących krawężników i obrzeży betonowych w ulicy, 2.4. rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej o dodatkowe wpusty deszczowe wraz z przykanalikami, w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego, 2.5. regulacja wysokościowa istniejących wpustów i włazów kanałowych kanalizacji deszczowej na pierścieniach wyrównawczych wraz z wymianą na nowe, 2.6. regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego, 2.7. lokalne frezowanie istniejącej nawierzchni oraz ułożenie nowych warstw bitumicznych, 2.8. wykonanie oznakowania drogowego: - oznakowanie poziome: strukturalne grubowarstwowe - oznakowanie pionowe; zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. 2.9. odtworzenie trawników 2.10. uporządkowanie terenu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach