Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie: przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie: przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie: przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie, budowy ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej i budowy miejsc postojowych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego z uwzględnieniem podziału robót na etapy: Etap 1 - zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Cmentarnej w Lublinie oraz ciągu pieszego od ul. Droga Męczenników Majdanka w Lublinie do bramy cmentarnej. Etap 2 - budowa miejsc postojowych na działce nr 6/2 (obręb 11 arkusz 12), budowa odcinka wodociągu i kanalizacji sanitarnej. 2. Zadanie obejmuje: 1) Opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo finansowego - 3 egz. 2) Wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych ul. Cmentarnej, (wewnętrzna-gminna), ciągu pieszego oraz miejsc postojowych (etap 1 i 2) w ilości 4 -ech egzemplarzy: a) elementy stałej organizacji ruchu, b) materiał opisowy (opis techniczny), c) materiał graficzny: profile podłużne, przekroje normalne, d) ocenę stanu technicznego konstrukcji ulic objętych zakresem opracowania. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji - rozwiązań geometrycznych przedmiotowej ulicy, zawierającej ww. materiały i  uzyskaniu pozytywnej opinii, wystąpi o wydanie warunków branżowych usunięcia bądź zabezpieczenia kolizji istniejącego uzbrojenia z przebudową ulicy, budową miejsc postojowych oraz projektowanymi odcinkami sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągu do stosownych zarządców sieci (wraz z załącznikiem graficznym określającym zakres przebudowy) - 4 egz. 3) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: mapa sytuacyjno-wysokościowa dla celów projektowych w skali 1:500 - 2 egz. wykonanie dokumentacji opisowo - graficznycyh podziału nieruchomości i czasowego korzystania z nieruchomości obejmujące: mapę sytuacyjną, linie rozgraniczające, współrzędne punktów załamania linii rozgraniczających, punktów charakterystycznych ulic i obiektów inżynierskich, wymiary i powierzchnię zajętej pod inwestycję nieruchomości - 2 egz. 4) Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci wodociągowej), elektrycznej (oświetlenia ulicznego, głównego przyłącza energetycznego dla planowanych obiektów małej architektury) dla każdego etapu robót - po 8 egz. 5) Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych branżowych usunięcia ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą (m. in. siecią wodociągową, kanalizacyjną, teletechniczną, energetyczną, telekomunikacyjną, ciepłowniczą) dla każdego etapu robót - po 8 egz. 6) Wykonanie projektu branży zieleń - sporządzenie inwentaryzacji drzew i krzewów wraz z przygotowaniem materiałów dla uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę dla każdego etapu robót - po 5 egz. 7) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym. 8) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz. 9) Wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej - 5 egz. 10) Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu dla każdego etapu robót - po 5 egz. 11) Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu dla każdego etapu robót - po 5 egz. 12) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 5 egz. 13) Pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia lub pozwolenia na przebudowę. 14) Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży (w przypadku gdy rozmiar pliku przekracza 50 MB należy plik podzielić na części) ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron,oraz niezbędne opinie uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie NORMA PRO (format *ath). 15) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: a) Uzgodnienie projektu budowlanego branży drogowej oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, b) Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 16) Nadzór autorski: a) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, c) Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, d) Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, e) Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, f) Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, g) Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 17) Wykonanie robót budowlanych dotyczących 1 i 2 etapu na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej: a) opracowanie programu realizacji prac, b) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu budowy, c) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, d) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. e) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, f) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, g) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, h) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, i) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, j) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację po wykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. k) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. 3. Szczegółowy zakres prac określa program funkcjonalno-użytkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach