Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej i ul. Wesołej w Sieradzu

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej i ul. Wesołej w Sieradzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Spacerowej na odcinku od ul. Pod Skarpą do ul. Oksińskiego i ul. Wesołej na odcinku od ul. Spacerowej do ul. Krakowskie Przedmieście w Sieradzu wraz z infrastrukturą. 2. Zamówienie obejmuje: - opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskaniem zezwolenia na wykonanie zamierzenia budowlanego w trybie przepisów ustawy Prawo budowlane, - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych obejmujących: roboty drogowe, odwodnienie drogi, uzupełnienie oświetlenia ulicznego, likwidację kolizji i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury naziemnej i podziemnej. 3. W ramach zamówienia Zamawiający zakłada wykonanie obiektu składającego się z następujących podstawowych elementów i z uwzględnieniem poniższych parametrów technicznych i wymagań: Roboty drogowe: - ul. Spacerowa - ulica o długości ok. 670 m, jezdnia o szerokości 6,0 m z masy asfaltowej, chodnik dwustronny z kostki betonowej, zjazdy do posesji z kostki betonowej, ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, oznakowanie, zieleń. - ul. Wesoła - ciąg pieszo-jezdny o długości ok. 97 m i szerokości 5,0 m z kostki betonowej, sięgacz o długości ok. 35 m i szerokości 4,0 m z kostki betonowej, zjazdy do posesji z kostki betonowej, ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej, oznakowanie, zieleń. Odwodnienie dróg: Kanalizacja deszczowa z rur z tworzyw sztucznych wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi. Oświetlenie uliczne: Uzupełnienie oświetlenia na ul. Spacerowej na długość ok. 240 m latarnie aluminiowe, oprawy z sodowym źródłem światła, zasilanie latarni kablem doziemnym. Likwidacja kolizji i zabezpieczenie istniejącej infrastruktury: - przestawienie istniejącego słupa telekomunikacyjnego na skrzyżowaniu ul. Spacerowej i ul. Oksińskiego, - usunięcie drzew rosnących w pasie drogowym i kolidujących z drogami, - zabezpieczenie rurami osłonowymi poprzecznych przejść kabli, przyłączy gazowych pod jezdnią, zjazdami i w innych kolizyjnych miejscach. 4. Szczegółowy zakres prac określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów nowych, posiadających wymagane deklaracje i certyfikaty, zgodnie z normami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wszystkie wymagane dokumenty. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 7. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane określone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w wersji drukowanej i elektronicznej: - projekt budowlany i wykonawczy (dla wszystkich branż) w 4 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie zamkniętym w 1 egz., - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 3 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie zamkniętym w 1 egz., - kosztorys inwestorski oraz przedmiary robót w 2 egz. oraz wersja elektroniczna w formacie zamkniętym w 1 egz., - projekt czasowej organizacji ruchu w 3 egz. Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40.000,00 złotych (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy umieścić w odrębnej kopercie załączonej do oferty. 7.Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach