Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Guliwera, ul. Cyda, ul. Beatrycze w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Plac Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jedostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Guliwera, ul. Cyda, ul. Beatrycze w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie: - branża drogowa - 6 egz. - branża sanitarna ( kanalizacja deszczowa ) - 6 egz. 1.2.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.3.Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. 1.4.Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz. 1.5.Opracowanie projektu branży /zieleń/ zawierającą szczegółową inwentaryzację dendrologiczną - 3 egz. 1.6.Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. 2. Opracowanie harmonogramu realizacji prac - 1 egz. 3.Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu budowy. 4.Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD). 5.Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno- użytkowym: 5.1.Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej oraz projektu stałej organizacji ruchu przez Zamawiającego i projektów pozostałych branż z dysponentami poszczególnych sieci. 5.2.Uzgodnienie harmonogramu prac przez Zamawiającego. 5.3.Uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu przez Zamawiającego. 5.4.Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno prawnych, w tym zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, dotyczącego prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy . 6.Nadzór autorski: 6.1.Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 6.2.Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 6.3.Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 6.4.Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 6.5.Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 6.6.Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 6.7.Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 7.Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 7.1.Wykonanie przebudowy ul. Guliwera, ul. Cyda oraz ul. Beatrycze, polegającej na remoncie nawierzchni jezdni i istniejących chodników oraz budowie nowych odcinków chodników i rozbudowie odwodnienia. 7.2.Rekultywacja trawników w niezbędnym zakresie. 7.3.Regulacja wysokościowa elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 7.4.Uporządkowanie terenu inwestycji. 7.5.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad oraz dostarczenie jej na nosniku CD oraz w formie papierowej. 8.Wykonanie niezbędnych prób i badań: 8.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 8.2.Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 8.3.Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 9.Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 10.Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach