Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy skrzyżowania ul. Diamentowej z ul. Medalionów w Lublinie - zaprojektowanie i wykonanie lewoskrętu z ulicy Medalionów i przebudowa sygnalizacji świetlnej - oraz sprawowanie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy skrzyżowania ul. Diamentowej z ul. Medalionów w Lublinie - zaprojektowanie i wykonanie lewoskrętu z ulicy Medalionów i przebudowa sygnalizacji świetlnej - oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy: 1.1. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego branży inżynierii ruchu, elektrycznej i teletechnicznej sygnalizacji, geotechnicznej, konstrukcyjnej (wysięgniki i maszty), drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi - po 6 egz. 1.2. Opracowanie projektów stałej i tymczasowej organizacji ruchu - po 6 egz. 1.3. Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) - 3 egz. 1.4. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 6 egz. 1.5. Pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 2. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i cyfrowej. 3. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym oraz uzyskanie uzgodnień dokumentacji projektowej wymaganych przepisami lub warunkami technicznymi dysponentów urządzeń umieszczonych w pasie drogowym: 3.1. Zatwierdzenie projektu inżynierii ruchu (dokumentacja oznakowania i dokumentacja ruchowa). 3.2. Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego branży elektrycznej zasilania sygnalizacji. 3.3. Uzgodnienie projektu budowlano - wykonawczego sygnalizacji świetlnej w branży elektrycznej i konstrukcyjnej. 3.4. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno - prawnych, w tym materiałów do wniosku o pozyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz decyzji dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 4. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego, określonych w art. 20 ust.1 pkt 4) ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.): 4.1. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 4.2. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 4.3. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 4.4. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 4.5. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 4.6. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 1 dnia od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 5. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 6. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno - użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 6.1. Rozbiórka chodników oraz demontaż barierek ochronnych w niezbędnym zakresie wynikającym z wykonania lewoskrętu. 6.2. Wykonanie fragmentu ulicy Diamentowej. 6.3. Przebudowa uzbrojenia podziemnego. 6.4. Rozbudowa istniejącej sygnalizacji świetlnej na przejściu przez ul. Diamentową na całe skrzyżowanie z ul. Medalionów. 6.5. Usunięcie istniejącego oznakowania poziomego (grubowarstwowego) dla zapewnienia wszystkich relacji na skrzyżowaniu i wykonanie nowego (grubowarstwowego). 6.6. Demontaż i montaż oznakowania pionowego. 6.7. Demontaż osprzętu sygnalizacji nie wykorzystywanego w docelowej pracy sygnalizacji. 6.8. Wykonanie niezbędnej rozbudowy chodników i ścieżki rowerowej w obrębie skrzyżowania. 6.9. Odtworzenie chodników i trawników. 6.10. Uporządkowanie terenu. 7. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 7.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru. 7.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 8. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 9. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 10. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach