Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ogłasza przetarg
- Adres: 88300 Mogilno, ul. Kościuszki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 152 515 , fax. 423 152 533
- Data zamieszczenia: 2017-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie
ul. Kościuszki 10
88300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 152 515, fax. 423 152 533
REGON: 9235811200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz-mogilno.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy Szpitala Powiatowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej przy ul. Kościuszki 6 w Mogilnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zasadniczy zakres inwestycji – Etap I - budynek C (w łączności z istniejącymi obiektami A i B) obejmuje rozbudowę Szpitala w Mogilnie zakładając budowę nowego 3-kondygn. obiektu szpitala (przyziemie, parter na poziomie Izby Przyjęć obiektu B oraz I piętro na poziomie Oddz. Wewn. zlokalizowanego w obiektach A i B) o pow. ogółem 3.342,58 m² z przeznaczeniem na 3 oddziały: Pediatryczny (14 łóżek z izolatką), Chirurgii Ogólnej (15 łóżek) i Ginekologiczno-Położniczy (33 łóżka: część położn. 10 + 10 + neonatol. 4 oraz część ginekolog. 9) z gabinetami diagnostyczno-zabiegowymi, blokiem operacyjnym z salą wybudzeń, zespołem porodowym z salą porodów rodzinnych i salą cięć cesarskich, urządzenie Pracowni Endoskopowej, montaż windy w istniejącym szybie windowym w budynku B. W nowym obiekcie planowane jest także umieszczenie: działu farmacji, ogólnej szatni dla personelu z natryskami, pomieszczeń dla lekarzy, pielęgniarek i położnych, pomieszczeń technicznych, socjalnych, porządkowych i higieniczno-sanitarnych. Sale chorych wyposażone są w toalety z natryskami. Sale chorych dla dzieci młodszych wydzielone wymaganą śluzą umywalkowo-fartuchową wyposażone są dodatkowo w miejsca dla rodziców-opiekunów. Przewidziane są też sale pobytu dziennego dla małych pacjentów oraz rodziców-opiekunów. Oddział Położniczy planowany jest w systemie „matka z dzieckiem” (pięć pokoi dwułóżkowych) oraz pokojami noworodków obserwowanych, wcześniaków i intensywnej opieki noworodka. Planowany obiekt jest dostępny dla osób niepełnosprawnych. Przewidziany jest również montaż windy łóżkowej międzyoddziałowej. Zakres rzeczowy Etapu II inwestycji przewiduje przebudowę istniejących obiektów w Mogilnie na potrzeby Oddz. Wewn. Szpitala z liczbą łóżek 44-47. Program funkcjonalno-użytkowy zakłada przebudowę pomieszczeń w istniejących obiektach polegającą na wyburzeniu fragmentów ścian działowych w celu poprawy funkcjonalności obiektu oraz urządzenie w salach chorych pomieszczeń higieniczno-sanitarnych (na kondygnacji urządzenie łazienki dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych), a także wymaganych przez obowiązujące przepisy pomieszczeń diagnostyczno-zabiegowych, socjalnych, porządkowych, magazynowych oraz lekarskich i pielęgniarskich. W obiekcie funkcjonuje winda oddziałowa łącząca wszystkie kondygnacje. Powierzchnia przebudowywana w istniejących budynkach szpitalnych A i B wynosi łącznie 1.196,61m². Projekt zakłada, że istniejąca kubatura stanowi znaczną wartość i należy maksymalnie dostosować ją do nowych potrzeb. Założeniem projektu jest także zminimalizowanie zmian budowlanych. Funkcjonujący obecnie w budynku A Zakład Op.-Leczn. zostanie przeniesiony do lokalizacji Strzelno, a zwolnione powierzchnie zostaną zaadaptowane na potrzeby Oddz. Wewn. oraz na inne funkcje. Projekt zakłada wykorzystanie istniejącego źródła zasilania w wodę pitną, energię elektryczną zewnętrzną i wewnętrzną stanowiącą generator oraz węzła cieplnego z ewentualną rozbudową i podwójnym zasilaniem. Projekt zakłada przebudowę sieci elektrycznej na odcinku od stacji zasilania do budynku. Zamawiający zakłada, że po wykonaniu prac projektowych realizowana będzie rozbudowa (budynek C), po jej zakończeniu i połączeniu budynku C z budynkiem B realizowana będzie przebudowa pomieszczeń budynku A i budynku B z uwzględnieniem zapewnienia ciągłości wykonywania świadczeń zdrowotnych przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek wykonać prace projektowe– opracowanie projektu budowlanego, dokumentacji wykonawczej i powykonawczej, obmiar robót, uzyskania prawomocnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie; Etap projektowy obejmuje przedłożenie zaakceptowanego przez autora PFU kompletnego wielobranżowego projektu budowlanego. Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa będzie miał obowiązek uzyskania, w oparciu o sporządzony w Etapie projektowym projekt budowalny, prawomocnego pozwolenia na budowę. Wykonawca ma obowiązek wykonania projektu wykonawczego wszystkich branż i ewentualnych opracowań towarzyszących np. Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót itp. autorowi PFU do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji. Pisemna akceptacja autora PFU musi zostać załączona wraz z ostateczną wersją dokumentacji projektowej Zamawiającemu do zatwierdzenia. W obowiązkach Wykonawcy jest opracowanie „Harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych” i przedłożenie w terminie 14 dni od daty podpisania umowy harmonogramu zaakceptowanego i zatwierdzonego przez Zamawiającego; Harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony przez Wykonawcę będzie przedstawiać: - układ chronologiczny wykonania robót, realizacji dostaw oraz usług w tym projektowania, w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu wszystkich etapów robót objętych zobowiązaniem Wykonawcy, procentowy układ wykonania robót poszczególnych etapów w realizacji całego przedmiotu zamówienia uwzgledniający możliwość nieprzerwanego świadczenia usług zdrowotnych przez Zamawiającego, - kwotowe zestawienie poszczególnych części wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z zakończeniem i odbiorem wszystkich faz poszczególnych etapów zamówienia oraz elementów etapu robót, przygotowane w sposób zapewniający Wykonawcy terminową realizację robót, a Zamawiającemu umożliwiające bieżącą weryfikację postępu robót. Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania harmonogramu rzeczowo-finansowego nie zgłosi do niego uwag, przedłożony harmonogram uważa się za zatwierdzony. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu rzeczowo-finansowego, w szczególności dotyczące jego niezgodności z postanowieniami umowy, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od ich otrzymania, przedłożenia poprawionego harmonogramu rzeczowo-finansowego uwzględniającego uwagi Zamawiającego oraz postanowienia Umowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanowić będzie integralną część umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 300 000,00 zł (słownie złotych: trzysta tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NAPRAWA USZKODZONEJ NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ RELACJI LULKOWO - KOWRÓZ
Dodano: 2024-07-21 - MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
Dodano: 2024-07-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na Pływalni Perła przy ul. Adama Grzymały Siedleckiego 11 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-16 - 32/PA/2024 Odwodnienie terenu z budową zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z robotami drogowymi na terenie nieruchomości przy ul. Jagiellońskiej 61 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-07-15 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej wraz z pracami towarzyszącymi w pomieszczeniach kuchni i jej zaplecza w Pałacu Nowym w Ostromecku
Dodano: 2024-07-13 - "Budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych w miejscowości Cierpice na działkach o numerach ewidencyjnych 135/5 i 646/3, obręb 0002 Cierpice, w miejscowości Cierpice, gmina Wielka Nieszawka."
Dodano: 2024-07-12 - Realizacja inwestycji z podziałem na zadania: 1) Modernizacja obiektu Moje boisko ORLIK 2012 w Chełmży 2) Przebudowa ogrodzenia wraz z modernizacją oświetlenia przy Stadionie Miejskim w Chełmży
Dodano: 2024-07-11 - Renowacja stolarki auli w Zespole Szkół nr 1 Chełmnie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa żłobka w Sośnie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz przebudową ul. Parkowej celem dostosowania na potrzeby żłobka.
Dodano: 2024-07-11 - „Modernizacja źródła ogrzewania na proekologiczne wraz z niezbędnym remontem budynku SP ZOZ – Gminnej Przychodni w Bukowcu”
Dodano: 2024-07-11