Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ NA ODCINKU DOMARADY - DP 1565 N KOŁO MSC. ROSKAJMY

Gmina Sępopol ogłasza przetarg

  • Adres: 11210 Sępopol, ul. 22 Lipca
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 613 181 , fax. 896 790 821
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępopol
    ul. 22 Lipca 7
    11210 Sępopol, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 613 181, fax. 896 790 821
    REGON: 53028700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE PRZEBUDOWY DROGI GMINNEJ NA ODCINKU DOMARADY - DP 1565 N KOŁO MSC. ROSKAJMY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy drogi gminnej do msc. Domarady do DP koło msc. Roskajmy. 2.W ramach przedsięwzięcia planuje się: a. przebudowę nawierzchni drogi gminnej o przekroju 1x1, b. przebudowę zjazdów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania drogi, c. organizacje ruchu (oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia BRD), d. usuniecie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci. 3) Stan istniejący: 3.Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w woj. warmińsko-mazurskim, w powiecie bartoszyckim, w północno-zachodniej części Gminy Sępopol. W zakresie opracowania znajduje się droga gminna prowadząca do msc. Domarady do DP 1565 koło msc. Roskajmy. Przedmiotowa droga gminna jest ważnym ciągiem komunikacyjnym łączącym miejscowości Domarady z drogą publiczną nr 1565 N kategorii powiatowej przez msc. Roskajmy prowadzącą do msc. Liski i dalej z miasta Sępopol oraz z miastem Bartoszyce. Planowany do przebudowy odcinek drogi częściowo utwardzony jest z kamienia polnego pozostała część jest z nawierzchni gruntowej. b. W obszarze drogi występuje sieć uzbrojenia terenu. Droga nie posiada oświetlenia. Odwodnienie korpusu drogi odbywa się poprzez rowy przydrożne znajdujące się po obu stronach jezdni. Na obszarze objętym inwestycją nie występują przepusty drogowe. 4.Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1)sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń i pokrycie kosztów z tym związanych. 2)sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż. 3)wykonanie robot budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgadniania zastosowanych w projekcie rozwiązań technicznych na każdym etapie sporządzania dokumentacji projektowo-wykonawczej. 5) Wykonawca po zakończeniu prac projektowych zobowiązany będzie do uzyskania pisemnej akceptacji projektu przez Zamawiającego. 5.Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 48 wymaganego miesięczny okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 6.Realizując przedmiot zamówienia w przypadku kolizji z istniejącymi drzewami, do obowiązków Wykonawcy należy: wycinka drzew, usuniecie karp i korzeni drzew. Obowiązkiem wykonawcy jest również uzyskanie i pokrycie kosztów związanych z opiniami i ekspertyzami dotyczącymi wycinki drzew. Pozyskane z wycinki drzewo jest własnością Zamawiającego. Wykonawca na swój koszt przetransportuje drzewo we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na terenie gminy Sępopol. 7.Jeśli w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. 8.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia (od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót) przez Wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy m.in. projektantów, osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach