Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego od kładki nad ulicą Armii Krajowej do ulicy Różanej w Lublinie (przy pawilonie handlowym Stokrotka) oraz pełnienie nadzoru autorskiego

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2014-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ciągu pieszego od kładki nad ulicą Armii Krajowej do ulicy Różanej w Lublinie (przy pawilonie handlowym Stokrotka) oraz pełnienie nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy: 1.1. Opracowanie projektu wykonawczego branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi - 5 egz. 1.2. Opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu - 3 egz. 1.3. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 1.4. Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA ogólnych specyfikacji technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.5. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. 1.6. Uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych. 1.7. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 1.8. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym. 2. Sprawowanie nadzoru autorskiego: 2.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.). 2.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 2.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 2.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 2.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 2.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 2.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Opracowanie harmonogramu realizacji prac. 4. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 4.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez inspektora nadzoru. 4.2. Prowadzenie dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 5. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno - użytkowego, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę: 5.1. Wykonanie przebudowy ciągu pieszego od kładki nad ulicą Armii Krajowej do ulicy Różanej przy pawilonie handlowym Stokrotka. 5.2. Wymiana istniejących nawierzchni asfaltowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. 5.3. Regulacja wysokościowa elementów naziemnych uzbrojenia podziemnego z ewentualną wymianą włazów i wpustów ulicznych. 5.4. Pomalowanie barierek przy schodach terenowych. 5.5. Wykonanie projektowanego oznakowania. 5.6. Odtworzenie trawników oraz uporządkowanie terenu. 5.7. Wykonanie niezbędnych prób i badań. 5.8. Przygotowanie dokumentów odbiorowych. 5.9. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 5.10. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach