Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy chodnika wraz z wykonaniem ścieżki rowerowej w ul. Kiepury w Lublinie, odcinek od ul. J. Chęcińskiego do istniejącego przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z al. M. Smorawińskiego w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy chodnika wraz z wykonaniem ścieżki rowerowej w ul. Kiepury w Lublinie, odcinek od ul. J. Chęcińskiego do istniejącego przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z al. M. Smorawińskiego w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1. sporządzenie projektu wykonawczego branży drogowej - 4 egz., 1.2. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru wszystkich realizowanych robót budowlanych - 3 egz., 1.3. wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz., 1.4. wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 4 egz., 1.5. wykonanie i zatwierdzenie według potrzeb projektu branży zieleń zawierający m.in. opracowanie dokumentacji dendrologicznej - zakres planowanej wycinki drzew i krzewów oraz nowych nasadzeń - 3 egz., 1.6. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 3egz., 1.7. pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia robót budowlanych, 1.8. przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD - 2 egz.), rysunki w plikach pdf i dwg, z zastrzeżeniem, że opracowania przedmiarów robót winny być możliwe do odczytania w programie NORMA. 2. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 1 do SIWZ): 2.1. uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu, 2.2. zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 3. Nadzór autorski: 3.1. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 3.2. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 3.3. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 3.4. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 3.5. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 3.6. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 3.7. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej oraz programu funkcjonalno-użytkowego: 4.1. opracowanie harmonogramu realizacji prac, 4.2. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy, 4.3. wykonanie robót budowlanych i oznakowania na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, 4.4. przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, 4.5. odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, 4.6. uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, 4.7. prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, 4.8. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, 4.9. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, 4.10. przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, 4.11. przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych i 0/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach