Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy chodnika w rejonie ul. Rycerskiej w Lublinie w obrębie działek nr 14/9 ( obr.30ark.1), 44, 16/5 ( obr.30ark.2).

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Plac Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2011-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    Plac Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy chodnika w rejonie ul. Rycerskiej w Lublinie w obrębie działek nr 14/9 ( obr.30ark.1), 44, 16/5 ( obr.30ark.2).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy. 1.1. Opracowanie projektu wykonawczego, zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, normami - branża drogowa - 5 egz. 1.2. Opracowanie przedmiaru robót - 2 egz. 1.3. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych (sporządzonych na podstawie wydawanych przez GDDKiA Ogólnych Specyfikacji Technicznych) na wykonanie i odbiór wszystkich realizowanych robót - 3 egz. 1.4. Opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz. 1.5. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 2. Uzyskanie akceptacji opracowanej dokumentacji w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: 2.1. Uzgodnienie projektu wykonawczego branży drogowej 2.2. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych, dotyczących prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3.Nadzór autorski: 3.1. Wykonanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2. Wyjaśnienie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3. Uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienie wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizowanych robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie dwóch dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie. 4. Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 5. Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższej dokumentacji: 5.1. Rozebranie istniejących chodników z płyt betonowych 5.2. Budowa chodnika. 5.3. Dowiązanie niwelety chodnika do rzędnych istniejących chodników. 5.4. Regulacja elementów naziemnych infrastruktury technicznej uzbrojenia podziemnego. 5.5. Odtworzenie trawników 5.6. Uporządkowanie terenu robót. 6. Wykonanie niezbędnych prób i badań: 6.1. Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 6.2. Prowadzenia dziennika budowy i wykonania obmiarów ilości zrealizowanych robót. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudycyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie o uprawnionych kierowników o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 8. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wniesienia wadium przez Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach