Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Kompozytorów Polskich w Lublinie, na odcinku do skrzyżowania z al. Smorawińskiego do północnej jezdni al. Solidarności wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie przebudowy dwóch wiaduktów w ciągu al. Kompozytorów Polskich

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Kompozytorów Polskich w Lublinie, na odcinku do skrzyżowania z al. Smorawińskiego do północnej jezdni al. Solidarności wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie przebudowy dwóch wiaduktów w ciągu al. Kompozytorów Polskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zadanie nr 1 - zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Kompozytorów Polskich w Lublinie, na odcinku do skrzyżowania z al. Smorawińskiego do północnej jezdni al. Solidarności wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego zgodnie z Programem funkcjonalno - użytkowym: 1.1. Wykonanie koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych przebudowy al. Kompozytorów Polskich w Lublinie, na odcinku do skrzyżowania z al. Smorawińskiego do północnej jezdni al. Solidarności (z wyłączeniem wiaduktów) - w ilości 4 egzemplarzy zawierającej: 1) materiał opisowy: a) opis techniczny z opracowaniami ruchowymi i wyznaczeniem kategorii obciążenia ruchem, b) ocenę stanu technicznego konstrukcji ulic objętych zakresem opracowania. 2) materiał graficzny: a) plan sytuacyjny z opracowaną geometrią ulicy i koncepcją organizacji ruchu, b) profile podłużne, c) przekroje normalne, d) przekroje poprzeczne, e) lokalizację słupów oświetleniowych. W trakcie opracowywania koncepcji Wykonawca zleci na własny koszt wykonanie monitoringu TV istniejącej sieci kanalizacji deszczowej wraz z ewentualnym jej podczyszczeniem i opracowaniem oceny stanu technicznego (2 egz.). Do celów poglądowych Zamawiający przekazuje Ocenę sieci kanalizacji deszczowej na podstawie inspekcji telewizyjnej wykonaną przez MPWiK w Lublinie Sp. z o. o. w 2013 r. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji - rozwiązań geometrycznych przedmiotowej ulicy, zawierającej ww. materiały i uzyskaniu pozytywnej opinii, wystąpi o wydanie warunków branżowych, na zabezpieczenie lub usunięcie kolizji istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z przebudową ulicy, do stosownych zarządców sieci (wraz z załącznikiem graficznym określającym zakres przebudowy). Koncepcję rozwiązań geometrycznych al. Kompozytorów Polskich i wykonany monitoring TV wraz oceną stanu technicznego istniejącej kanalizacji deszczowej 1.2. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - numeryczna mapa sytuacyjno-wysokościowa do celów projektowych w skali 1:500 - 2 egz. 1.3. Przygotowanie materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia: wypełniony wniosek (łącznie z kartą informacyjną przedsięwzięcia i projektem koncepcyjnym) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 r., poz. 1235 z późn. zm.) wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko, jeżeli organ wydający decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach nałoży na inwestora obowiązek jego sporządzenia - 5 egz. 1.4. Wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej - 5 egz. 1.5. Wykonanie projektów budowlanych wszystkich branż: a) drogowa - 5 egz., b) sanitarna (odwodnienie ulicy: budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu kanalizacji deszczowej) - 5 egz., c) elektryczna (oświetlenie uliczne, przebudowa sygnalizacji świetlnej) - po 5 egz., d) telekomunikacyjna (kanał technologiczny) - 5 egz., e) zabezpieczenie lub usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami infrastruktury technicznej- po 5 egz. 1.6. Wykonanie projektu branży zieleń zawierającego m. in. opracowanie dokumentacji dendrologicznej - zakres planowanej wycinki drzew i krzewów oraz ewentualnie nowych nasadzeń - 5 egz. W projekcie branży zieleń Wykonawca uwzględni wymagania zawarte w warunkach do opracowania dokumentacji w zakresie branży zieleń wydanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie. 1.7. Wykonanie projektów wykonawczych wszystkich branż: a) drogowa - 5 egz., b) sanitarna (odwodnienie ulicy: budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu kanalizacji deszczowej) - 5 egz., c) elektryczna (oświetlenie uliczne, przebudowa sygnalizacji świetlnej) - 5 egz., d) telekomunikacyjna (kanał technologiczny) - 5 egz., e) zabezpieczenie lub usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami infrastruktury technicznej - po 5 egz. 1.8. Wykonanie badań i pomiarów niezbędnych od określenia wzmocnienia konstrukcji nawierzchni - 5 egz. 1.9. Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla każdej z branż - po 5 egz. 1.10. Uzyskanie od Zamawiającego uzgodnienia wykonanej dokumentacji projektowej. 1.11. Wykonanie pomiarów natężenia ruchu drogowego w zakresie niezbędnym dla opracowania dokumentacji technicznej - 3 egz. 1.12. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu - 5 egz. 1.13. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 5 egz. 1.14. Wykonanie i zatwierdzenie projektu sygnalizacji świetlnej - po 5 egz. 1.15. Wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (SST) dla każdej z branż - po 5 egz. 1.16. Sporządzenie przedmiarów robót spełniających następujące wymagania: w kolumnie podstawa wyceny koniecznym jest wypełnienie kolumny z odpowiednim numerem szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót powinny zawierać szczegółowe wyliczenie ilości robót - 5 egz. 1.17. Pozyskanie własnym staraniem Wykonawcy wszelkich wymaganych opinii, decyzji i uzgodnień dokumentacji z użytkownikami i właścicielami infrastruktury technicznej, wraz z rozwiązaniem występujących kolizji, ZUDP oraz innych niezbędnych uzgodnień (w zależności od przyjętych rozwiązań projektowych) koniecznych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia budowlanego. 1.18. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. Przedmiary należy przedłożyć w formie pozwalającej na otwarcie pliku w programie kosztorysowym NORMA PRO (format *.ath). 1.19. Wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania nr 1 na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej: a)opracowanie harmonogramu realizacji prac, b)opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy, c) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, d) przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót, e) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, f) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót, oraz odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych, g) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, h) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej, i) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, j) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej - zatwierdzoną we właściwym ośrodku dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami, przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. 1.20. Sprawowanie kompleksowych nadzorów autorskich nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w oparciu o dokumentację stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia w zakresie obejmującym: a) wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U.2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), b) czynności nadzoru autorskiego obejmujące stwierdzanie w toku realizacji robót budowlanych zgodności realizacji z projektem, c) uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia wnioskowanych przez Wykonawcę robót zmian w dokumentacji projektowej lub rozwiązań zamiennych, uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, d) czuwanie, aby zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, wymagającej uzyskania nowej decyzji pozwolenia na budowę lub bądź zgłoszenia robót budowlanych, e) dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz zgodnie z § 9, ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r., nr 108, poz. 953 z późn. zm.), f) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie), g) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, h) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 2. Zadanie nr 2 - wykonanie przebudowy dwóch wiaduktów w ciągu al. Kompozytorów Polskich: 2.1. Opracowanie programu realizacji prac. 2.2. Wykonanie robót branży mostowej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej w oparciu o dokumentacje na przebudowę wiaduktów w ciągu al. Kompozytorów Polskich w oparciu o dokumentacje projektową pn. Przebudowa dwóch wiaduktów w ciągu Al. Kompozytorów Polskich w Lublinie opracowaną przez Michał Rej - Kraśnik 2013 r. 2.3. Roboty związane z przebudową wiaduktów obejmują: a) przebudowę dwóch wiaduktów wraz z umocnieniem skarp w rejonach przyczółków, b) przebudowę jezdni al. Kompozytorów Polskich w zakresie dojazdów do przebudowywanych wiaduktów, c) przebudowę chodników, d) budowę ścieżek rowerowych, e) budowę kanalizacji deszczowej, f) demontaż istniejącej nieczynnej infrastruktury telekomunikacyjnej na wiadukcie, g) przebudowę oświetlenia ulicznego na wiadukcie, h) przebudowę infrastruktury elektroenergetycznej w zakresie kolizji z wiaduktami, i) rekultywację terenu. 2.4. Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót. 2.5. Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 2.6. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej. 2.7. Przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 2.8. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację po wykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 2.9. Po wykonaniu robót sporządzenie karty obiektów mostowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r., nr 67, poz. 582). 2.10. Przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych i 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach