Gmina Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
- Data zamieszczenia: 2016-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5
44190 Knurów, woj. śląskie
tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
REGON: 27625758700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie prac i zabezpieczeń poprawiających bezpieczeństwo pożarowe w budynku UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5 (w formule zaprojektuj i wybuduj) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) wykonanie na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego dalej „PFU”) stanowiącego zał. Nr 7 do wzoru umowy, wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego prac i zabezpieczeń poprawiających bezpieczeństwo pożarowe w budynku UM Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5 obejmującego: a) projekt instalacji sygnalizacji pożaru, b) projekt oświetlenia ewakuacyjnego, c) projekt oddymiania, d) wymianę istniejących drzwi na poziomie parteru i niskiego parteru na drzwi o odporności ogniowej EI30 o szerokości co najmniej 1,0m wraz ze zmianą kierunku otwierania drzwi na zgodny z kierunkiem ewakuacji, wyposażone w urządzenia samozamykające – 2 szt, e) wymianę drzwi na drzwi przeciwpożarowe EI30 z urządzeniami samozamykającymi na poziomie przyziemia (niskiego parteru) do wszystkich pomieszczeń techniczno – gospodarczych (magazyn, archiwa, pom. techniczne) za wyjątkiem pomieszczenia oznaczonego jako: -1.22 – łącznie 11 szt, f) wyposażenie na poziomie przyziemia istniejących drzwi do wszystkich pomieszczeń biurowych w urządzenia samozamykające – łącznie 9 szt, g) demontaż istniejących drzwi na korytarzu w rejonie archiwum (pomieszczenie oznaczone jako: -1.10) na poziomie przyziemia – 1 szt, h) wyposażenie wejścia do Biura Obsługi Interesanta (sala 019) w kurtyny przeciwpożarowe EI30 – 2 kpl, i) demontaż i ponowny montaż lub przebudowę kolidujących istniejących instalacji lub urządzeń kolidujących z projektowanymi rozwiązaniami (w miarę potrzeb), 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1, 3) wykonanie nowej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego z uwzględnieniem procedur w zakresie ogłoszenia i prowadzenia ewakuacji z budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. dr. Floriana Ogana 5, 4) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji systemu sygnalizacji pożaru. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy (wraz z załącznikami) stanowiący zał. Nr 7 do wzoru umowy oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót na podstawie dokumentacji projektowej będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowe obowiązki oraz zakres nadzoru autorskiego określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Wykonawca - w ramach wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy -przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworów (w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 666 z późn. zm.)) powstałych w wyniku wykonywania umowy na następujących polach eksploatacji: 1) w zakresie używania, 2) w zakresie wykorzystania w całości lub części utworu oraz dokonywania zmian utworu, 3) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską reprograficzną zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, 4) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy. 5. Szczegółowy zakres uprawnień Zamawiającego wynikający z przeniesienia praw autorskich, o których mowa w ust. 4 określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiał) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Warunki gwarancji określa wzór Karty Gwarancyjnej, stanowiący Zał. Nr 3 do wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "CUS - nowe spojrzenie na usługi społeczne. Modernizacja budynku nr 85 przy ul. Zdrojowej w Jaworzu"
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zajączkach Drugich
Dodano: 2024-07-09 - Rozbudowa ulicy Chabrowej, Kwiatowej, Łąkowej i Jaśminowej w Boronowie
Dodano: 2024-06-18 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Małusach Wielkich
Dodano: 2024-06-17 - Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-05-08 - Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23