Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie nowego zagospodarowania terenu ośrodka, modernizacji wytypowanych instalacji oraz drobne roboty aranżacyjne wnętrz w OW Bankowiec w Zakopanem

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48221852820, fax. +48221851211
    REGON: 00000222300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://e-zamowienia.nbp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie nowego zagospodarowania terenu ośrodka, modernizacji wytypowanych instalacji oraz drobne roboty aranżacyjne wnętrz w OW Bankowiec w Zakopanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie nowego zagospodarowania terenu ośrodka, modernizacji wytypowanych instalacji oraz drobne roboty aranżacyjne wnętrz w Ośrodku Wypoczynkowym NBP „Bankowiec” w Zakopanem. 1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w nw. etapach: 1) Etap I obejmujący: a) opracowanie i dostarczenie Projektu budowlanego wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Projektu budowlanego oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Projekt ten utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie oraz b) przygotowanie wniosku do właściwego urzędu i jego złożenie w imieniu Zamawiającego, w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz dostarczenie Zamawiającemu kopii wniosku w dniu jego złożenia do urzędu; 2) Etap II obejmujący: a) uzyskanie decyzji oraz jej dostarczenie Zamawiającemu; b) opracowanie i dostarczenie projektu wykonawczego, wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do projektu wykonawczego oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których dokumentację tę utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; 3) Etap III obejmujący: a) wykonanie robót na podstawie odebranej bez zastrzeżeń dokumentacji projektowej, b) sprawowanie nadzoru autorskiego nad wykonywanymi robotami, c) wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z przeniesieniem na Zamawiającego: autorskich praw majątkowych, prawa wykonywania i zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do dokumentacji powykonawczej oraz prawa własności egzemplarzy i nośników CD/DVD, na których Dokumentację tą utrwalono, w zakresie i na zasadach określonych w Umowie; d) przeprowadzenie instruktażu w obiekcie wskazanych pracowników Zamawiającego, z obsługi urządzeń zainstalowanych w ramach robót, w uzgodnionym z Zamawiającym terminie – nie później jednak niż do dnia dokonania odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego; 4) Etap IV obejmujący: udzielenie 36 miesięcznej gwarancji jakości oraz wykonywanie przeglądów okresowych w okresie obowiązywania udzielonej gwarancji i rękojmi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do Siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności polegającej na instalacji, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane, potwierdzone certyfikatem dla przedsiębiorcy wydanym zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach