Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8694 800; 8694 801 , fax. 61 8694 809
- Data zamieszczenia: 2020-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8694 800; 8694 801, fax. 61 8694 809
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji okien w budynkach komunalnych (VII części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji okien w mieszkalnych budynkach komunalnych (VII części) w następującym zakresie: Część I - budynek przy ul. Umińskiego 19 ABC w Poznaniu, Część II - budynek przy ul. Nowe Zagórze 5 -7 w Poznaniu, Część III – budynek przy ul. Woźna 13 w Poznaniu, Cześć IV - budynek przy ul. Folwarcznej 20 w Poznaniu, Część V - budynek przy ul. Folwarcznej 19 w Poznaniu, Cześć VI – budynek przy ul. Św. Wojciech 29 w Poznaniu, Część VII - budynek przy ul. Szamarzewskiego 18 w Poznaniu. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Istotne Postanowienia Umowne – załącznik nr 8 do SIWZ oraz Programy Funkcjonalno – Użytkowe – załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z Programami Funkcjonalno –Użytkowymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w odpowiedniej kwocie dla poszczególnych części na których składana jest oferta Część I – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Część II – 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset zł 00/100) Część III – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy zł 00/100) Część IV– 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta zł 00/100) Część V – 1 200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście zł 00/100) Część VI – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) Część VII – 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł 00/100) W tytule przelewu należy powołać się na numer sprawy: wadium dot. DOA.201.35/2020 i wskazać numer części, na jaką zostało wniesione wadium 14.1. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto pełnomocnika Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511 14.2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – np. gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, beneficjentem gwarancji ubezpieczeniowej wadialnej ma być: Miasto Poznań – Wydział Gospodarki Nieruchomościami – z siedzibą w Poznaniu, ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, reprezentowane przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań. 14.4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowie-dzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza także formę elektroniczną w zakresie gwarancji wadialnej, z zastrzeżeniem, iż winna być ona podpisana przez Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przed-łożyć dokumenty określone w pkt 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 oraz dokumenty do-tyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 12.8, 12.9 12.10, 12.11.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana okien
Dodano: 2024-04-21 - Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Gostyniu przy ul. Sądowej 1
Dodano: 2023-07-31 - Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki otworowej w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna
Dodano: 2023-07-28 - Prace polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 4 części
Dodano: 2022-11-19 - Przedmiotem zamówienia są prace remontowe w pomieszczeniu laboratoryjnym 05, znajdującym się na parterze w budynku B Instytutu Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu przy ul. Noskowskiego 12/14.
Dodano: 2020-09-22 - Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)
Dodano: 2020-09-09 - Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)
Dodano: 2019-10-08 - Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2019-06-25 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKACH ORAZ NA TERENIE ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2019-06-13 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Kaliszu w podziale na dwie części.
Dodano: 2019-03-15