Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.

Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, Przemysłowa 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Koninie
    Przemysłowa 4
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    REGON: 6652990658
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.konin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównychwejściowych i bocznych w budynku internatu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej :- Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwie roboty budowlane w zakresie wymiany stolarkiokiennej na wartość dla każdej z nich nie mniejszą niż 200 tys. zł.- Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności odpowiadającejprzedmiotowi zamówienia, doświadczeni min. 3 lata.Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnieniazapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga od Wykonawcydysponowania osobą posiadają właściwe kwalifikacje zawodowe, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach