Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
- Data zamieszczenia: 2021-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Partyzantów 42529
10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
REGON: 51006478400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku biurowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 wraz z zapleczem, a następnie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych. 2. Teren przedmiotowej inwestycji został ujęty w gminnej ewidencji zabytków prowadzonej na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) przez Prezydenta Miasta Olsztyna jako teren dawnego cmentarza ewangelickiego o pow. 0,65 ha. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji budynku biurowego polegającej na renowacji elewacji, wymianie parapetów zewnętrznych, remoncie pokrycia dachowego, wymianie obróbek blacharskich, izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, izolacji przeciwwilgociowej posadzki w piwnicy w obrębie komunikacji ogólnej; 2) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji zaplecza budynku biurowego polegającej na utwardzeniu nawierzchni parkingu, ustawieniu systemu kontroli dostępu przy wjazdach na zaplecze, wymianie ogrodzenia wokół terenu wraz z murkami oporowymi; 3) wykonania wszelkich niezbędnych projektów, opracowań, analiz, raportów i dokumentacji jakie będą konieczne dla realizacji zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania stosownych pozwoleń na wykonanie robót budowlanych; 4) w razie konieczności wykonanie badań geotechnicznych oraz przygotowanie opracowań geotechnicznych w niezbędnym zakresie umożliwiającym prawidłową realizację zamierzenia; 5) pozyskanie map do celów projektowych; 6) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację robót budowlanych; 7) uzyskania wszelkich zezwoleń, uzgodnień i dopuszczeń niezbędnych dla realizacji Inwestycji, wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; 8) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 9) zapewnienie nadzoru autorskiego nad zaprojektowanym i realizowanym zadaniem zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 10) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku, gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 - 31 ustawy Pzp wskazano w Programie Funk-cjonalno – Użytkowym (PF-U) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiającym w prowadzonym postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę przy wykorzystaniu „procedury odwróconej” (zgodnie z art. 24 aa ustawy). W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) zbada, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynków A i B w Zespole Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania”.
Dodano: 2024-04-18 - Budowa dźwigu osobowego do budynku Urzędu Miasta Braniewa
Dodano: 2024-04-18 - Remont zabytkowych budynków Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Głuchych w Olecku na ul. Słowiańskiej 2
Dodano: 2024-04-17 - Budowa ulicy Bursztynowej od ulicy Szmaragdowej do Tęczowej w obrębie Bramka i Kruszewnia - Gmina Morąg
Dodano: 2024-04-16 - "Przebudowa dróg gminnych w obrębie ulicy Sportowej w Braniewie"
Dodano: 2024-04-15 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W KORSZACH
Dodano: 2024-04-10 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Wielkim Łęcku
Dodano: 2024-04-08 - "Przebudowa drogi leśnej nr 42 - dojazd pożarowy nr 7 w Leśnictwie Kostkowo o numerze inwentarzowym 220/2212_II przetarg"
Dodano: 2024-04-08 - Modernizacja stropodachu nad prac. CT oraz modernizacja prac. i pomieszczeń pomocniczych w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji inwestycji pt: „Doposażenie i adaptacja pomieszczeń SOR"
Dodano: 2024-04-08 - Zagospodarowanie terenu wokół budynku nr 104 w miejscowości Świętajno mieszczącego Urząd Gminy i inne jednostki użyteczności publicznej
Dodano: 2024-04-04