Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj)

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 895 225 205
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 42529
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 895 225 205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku biurowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 wraz z zapleczem, a następnie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych. 2. Teren przedmiotowej inwestycji został ujęty w gminnej ewidencji zabytków prowadzonej na podstawie art. 22 ust. 4 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 282 ze zm.) przez Prezydenta Miasta Olsztyna jako teren dawnego cmentarza ewangelickiego o pow. 0,65 ha. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji budynku biurowego polegającej na renowacji elewacji, wymianie parapetów zewnętrznych, remoncie pokrycia dachowego, wymianie obróbek blacharskich, izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, izolacji przeciwwilgociowej posadzki w piwnicy w obrębie komunikacji ogólnej; 2) opracowanie dokumentacji projektowej dla modernizacji zaplecza budynku biurowego polegającej na utwardzeniu nawierzchni parkingu, ustawieniu systemu kontroli dostępu przy wjazdach na zaplecze, wymianie ogrodzenia wokół terenu wraz z murkami oporowymi; 3) wykonania wszelkich niezbędnych projektów, opracowań, analiz, raportów i dokumentacji jakie będą konieczne dla realizacji zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania stosownych pozwoleń na wykonanie robót budowlanych; 4) w razie konieczności wykonanie badań geotechnicznych oraz przygotowanie opracowań geotechnicznych w niezbędnym zakresie umożliwiającym prawidłową realizację zamierzenia; 5) pozyskanie map do celów projektowych; 6) wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację robót budowlanych; 7) uzyskania wszelkich zezwoleń, uzgodnień i dopuszczeń niezbędnych dla realizacji Inwestycji, wszelkie opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; 8) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej; 9) zapewnienie nadzoru autorskiego nad zaprojektowanym i realizowanym zadaniem zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 10) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i innych zagrożeń w przypadku, gdy opracowanie takie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 - 31 ustawy Pzp wskazano w Programie Funk-cjonalno – Użytkowym (PF-U) stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiającym w prowadzonym postępowaniu wybierze najkorzystniejszą ofertę przy wykorzystaniu „procedury odwróconej” (zgodnie z art. 24 aa ustawy). W pierwszej kolejności dokonana zostanie ocena ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym dopiero wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej) zbada, czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 6. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli środki, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane w niezbędnym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu złożyć w siedzibie Zamawiającego, wskazanej w Rozdziale XI ust. 2 do czasu składania ofert. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanym w punkcie Rozdziale XI ust. 1 SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w Rozdziale 1 SIWZ, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości t.j. (Dz.U. z 2020 r., poz. 299). 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium do przetargu na zaprojektowanie i wykonanie modernizacji budynku biurowego i zaplecza KWP w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8 (zaprojektuj i wybuduj) (Z-t-P/43/2020)”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 6/8 (Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 7b) ustawy Pzp. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w Rozdziale I SIWZ przed upływem terminu składania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (na lub w oparciu o Załącznik nr 1 do SIWZ); 2) oświadczenie o przesłankach wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o Załącznik nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (na lub w oparciu o Załącznik nr 3 do SIWZ); 4) wykaz części zamówienia przewidzianych do wykonania przez podwykonawców (na lub w oparciu o Załącznik nr 6 do SIWZ); 5) pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo w formie odpisu, lub wypis aktu notarialnego, jeżeli pełnomocnictwo ustanowione zostało w formie aktu notarialnego – jeżeli dotyczy; 6) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach