Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34 34
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
REGON: 00055137800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego uzbrojenia (sieć wodociągowa, hydrofornia, kanalizacja deszczowa) terenów inwestycyjnych objętych statusem Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Redzikowo - Wieszyno - Gmina Słupsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot przetargu obejmuje zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego uzbrojenia (sieć wodociągowa, hydrofornia, kanalizacja deszczowa) terenów inwestycyjnych objętych statusem Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Redzikowo - Wieszyno - Gmina Słupsk: 1) Kanalizacja deszczowa o dł. - 2250 m - (Zamawiający posiada Dokumentację Projektową oraz pozwolenie na budowę), 2) Sieć wodociągowa o dł. - 2476,9 m - dotyczy tylko części układu A - Dokumentacji Projektowej oraz pozwolenia na budowę - część którą należy wykonać została dokładnie wyodrębniona w dokumentacji, 3) Hydrofornia - 1 budynek (Wykonawca opracuje Dokumentację Projektową oraz uzyska pozwolenie na budowę), 4) wykonać ogrodzenie dla hydroforni oraz istniejących ujęć wody. 2. Szczegółowy zakres robót został określony: 1) Program Funkcjonalno - Użytkowy - zał. nr 3 do SIWZ; 2) Dokumentacje Projektowe - zał. nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 20 000, 00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 16 ppkt 2 - 5 do oferty należy dołączyć, w osobnej koszulce oryginał dokumentu wadium - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu ustawowemu, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki określone w SIWZ w szczególności: 1) posiadają doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie pięciu ostatnich lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacyjnej o łącznej długości 5 km, 2) dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci sanitarnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimum 2 lata doświadczenia zawodowego jako kierownik budowy, w tym jako kierownik budowy jednej inwestycji polegającej na wykonaniu rurociągów grawitacyjnych i / lub ciśnieniowych o łącznej długości co najmniej 2 km, 3) dysponuje projektantem, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji i sieci sanitarnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego jako projektant, w tym jako główny co najmniej co najmniej co najmniej dwóch kilometrów sieci wodnej lub kanalizacyjnej, 4) osoby określone w ppkt. 2 i 3 (projektant i kierownik robót) muszą być członkami odpowiednich izb samorządu zawodowego, 5) w zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie trzech ostatnich lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników, 6) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 2 000 000 zł, 7) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł, 8) wykonawca jest ubezpieczony w zakresie wykonywanej działalności. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu dyspozycje zawarte poniżej w - Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu -, 3) niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. 4. Wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest wskazać w ofercie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o formularz oferty, stanowiący Załącznik na 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych w branży sanitarnej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, 5) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 6) uprawnienia budowlane kierownika robót do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu oraz dokumentami potwierdzającymi warunek określony w -Opisie warunków udziału w postępowaniu oraz opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków- w pkt. 1 ppkt 2), 7) uprawnienia budowlane projektanta do projektowania prac objętych przedmiotem zamówienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu oraz dokumentami potwierdzającymi warunek określony w -Opisie warunków udziału w postępowaniu oraz opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków- pkt. 1 ppkt 3), 8) informację w formie oświadczenia na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z okresu 3 ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, 9) rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, 10) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 i 10. Kopie dokumentów z pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy oraz przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.3 ppkt 1 SIWZ. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 kodeksu karnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slupsk.ug.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Grawitacyjne odwodnienie terenu w obszarze za kanałem zrzutowym w miejscowości Mosty
Dodano: 2016-07-27 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ LUBAŃ - BĘDOMIN
Dodano: 2016-07-25 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjno - rozsączającym w ul. Sędzickiego na działkach nr 71 i 144 obr. 09 w Rumi.
Dodano: 2016-07-25 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Dobrogoszcz - Puc, Kościerska Huta, Skorzewo; budowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Nowy Klincz, Niedamowo, Dębogóry, Mały Klincz - Zielenin i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Wdzydze, Wielki Podleś, Mały Klincz gm. Kościerzyna
Dodano: 2016-07-22 - BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W DANKOWIE ul. Jaśminowa , Różana i Storczykowa
Dodano: 2016-07-20 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWYCH NA TERENACH WIEJSKICH GMINY ŻUKOWO
Dodano: 2016-07-14 - Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowości Siemirowice wraz z tłocznią TS2.
Dodano: 2016-07-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Dankowie
Dodano: 2016-07-01 - Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na terenie miejscowości Wierzchowo Dworzec
Dodano: 2016-06-28 - Budowa sieci wodociągowej na terenie działki nr 100/19, 100/20, 100/21, 103/1 obręb Rozłazino
Dodano: 2016-06-27