Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą we wskazanych pomieszczeniach budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - II edycja

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-402 Łódź, ul. Matejki 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6317955 , fax. 42 6317982
  • Data zamieszczenia: 2016-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi
    ul. Matejki 16 16
    91-402 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6317955, fax. 42 6317982
    REGON: 00011840500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą we wskazanych pomieszczeniach budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - II edycja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Pzp - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (robót budowlanych w rozumieniu art. 3 pkt 7 ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane) w budynku siedziby biura RDLP w Łodzi (II edycja), polegających na: a) sporządzeniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129); b) wykonaniu robót budowlanych związanych z realizacją kompletnej instalacji klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach biurowych i usługowych w budynku biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi, Łódź ul Matejki 16 dz. nr ewid. 31/4 obręb S 3 Łódź Śródmieście; c) objęciu w dokumentacji projektowej i STWiORB - w zakresie robót dotyczących wykonania instalacji klimatyzacji - również przebudowy układu zasilania i dostosowania go do potrzeb zasilania nowoprojektowanej instalacji klimatyzacji wraz z zaprojektowaniem i wykonaniem wszelkich niezbędnych prac budowlanych, w tym: rozebrania i ponownego montażu obudów i mebli wbudowanych, wykonania przebić przez przegrody budowlane i ich zaprawienia, malowania i odtworzenia wykładzin w miejscach wykonywanych prac, usunięcia kolizji z istniejącymi instalacjami. Projekt i wykonanie instalacji klimatyzacji obejmuje również wykonanie wsporników i wieszaków oraz instalacji odprowadzania skroplin w zakresie niezbędnym dla wykonania i funkcjonowania układu. Zakres obejmuje także przeprowadzenie prób i sprawdzeń, pomiary, uruchomienie i rozruch wraz ze szkoleniem personelu (użytkowników pomieszczeń, w których zainstalowana została klimatyzacja) w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji; d) uzyskaniu wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień, bądź dokonanie odpowiednich zgłoszeń. 2. W ujęciu szczegółowym zakres zadań do wykonania jest określony w Programie funkcjonalno-użytkowym, (zwanym dalej PFU), który jest załącznikiem nr 2 do nin. SIWZ. 3. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), mające zastosowanie do opisu przedmiotu zamówienia są jak niżej: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne 45331221-1 - Instalacja urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 4. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji: 1) mając na uwadze, iż w niniejszym postępowaniu przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 KC, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem uzyskania wszelakich informacji niezbędnych do przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym; 2) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie części robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że - zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Pzp - nie będą one obejmowały wykonania instalacji klimatyzacji wraz z instalacją zasilającą, które to roboty wykonawca winien wykonać osobiście. W pozostałych przypadkach gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest on zobowiązany wskazać na formularzu oferty (Zał. nr 1 do SIWZ) zakres prac który zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia; 3) Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, jest obowiązany w trakcie realizacji zamówienia, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy; 4) Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; ponadto, 5) Zamawiającemu przysługuje prawo zgłoszenia zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo a do umowy o podwykonawstwo już zawartej - prawo zgłoszenia sprzeciwu w terminie 14 dni od dnia przedłożenia zamawiającemu projektu umowy bądź zawartej umowy; 6) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców; 7) Całość przedsięwzięcia przewidziana jest do realizacji jako jedno zadanie inwestycyjne z podziałem na trzy etapy, odrębne dla każdej kondygnacji z przynależnymi jednostkami wewnętrznymi, przy czym poszczególne etapy stanowią zakresy robót jak niżej: - jako etap I zdefiniowano wykonanie dokumentacji projektowej i STWiORB oraz uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień a także wykonanie wyodrębnionej instalacji jednostki zewnętrznej, określonej w punkcie 1.8. Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla całości etapu I, II i III oraz wykonanie systemu klimatyzacji dla piętra II budynku; - jako etap II wykonania robót zdefiniowane zostało wykonanie systemu klimatyzacji dla I piętra budynku, - jako etap III wykonania robót zdefiniowane zostało wykonanie systemu klimatyzacji dla parteru budynku; 8) Realizacja robót budowlanych powinna przebiegać zgodnie z ww. i przyjętym w PFU etapowaniem, tj warunkiem rozpoczęcia i dalszego wykonywania zakresu kolejnego etapu jest pełne zakończenie robót etapu poprzedniego wg schematu: ETAP I - ETAP II - ETAP III 9) Wykonawca winien uwzględnić fakt, że roboty budowlane będzie musiał wykonywać w funkcjonującym obiekcie biurowym, od Pn do Pt w godz. zwłaszcza od 7:00 do 15:00 lub innych indywidualnie uzgodnionych z Zamawiającym. ---------------------------------------------------------------------------------- W celu spełnienia przesłanek o których stanowi art. 41 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, o: 1. braku zamiaru zawarcia umowy ramowej; 2. braku zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3. braku zamiaru wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4. braku zamiaru udzielenia zamówień uzupełniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 111 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 3000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi 13 1020 3352 0000 1702 0192 4570 PKO BP podając jako tytuł przelewu zwrot: - Wadium ER.270.10.2016 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub w poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w sekretariacie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi, ul. Jana Matejki 16, 91-402 Łódź w formie oryginału i oddzielnie od oferty, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. W/w oryginał gwarancji (poręczenia) wniesionego wadium, Zamawiający przechowa w sejfie do tych celów przeznaczonym. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 04.07.2016 r. do godz. 10:00 . 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach