Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach PDOZ, remont pomieszczeń PDOZ i dwóch pomieszczeń sanitariatów oraz wymiana części nawierzchni przy obiekcie KMP w Lublinie

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5354606 , fax. 81 5354313
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5354606, fax. 81 5354313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach PDOZ, remont pomieszczeń PDOZ i dwóch pomieszczeń sanitariatów oraz wymiana części nawierzchni przy obiekcie KMP w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PAKIET I Wymiana części nawierzchni przy obiekcie KMP w Lublinie 1. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w STWiORB , w tym m. in.: remont nawierzchni placu, drogi i chodnika przy zespole budynków KMP w Lublinie od strony PDOZ wraz z dostosowaniem poziomu studzienek wraz z rewizjami do niwelety poziomu górnego ułożenia kostki brukowej, 2. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne ciągów komunikacyjnych i małej architektury. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. PAKIET II Zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej w pomieszczeniach PDOZ, remont pomieszczeń PDOZ i dwóch pomieszczeń sanitariatów w obiekcie KMP w Lublinie 1. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie opisanym w STWiORB oraz PFU, w tym m. in.: remont pomieszczeń PDOZ oraz zaprojektowanie i wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w tych pomieszczeniach, remont dwóch pomieszczeń sanitariatów w części D budynku na I piętrze. 2. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie, 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 32235000-9 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganą technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Programie Funkcjonalno Użytkowym oraz wzorze umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Pakiet I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), Pakiet II - 8.900,00 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu - przelew na konto Zamawiającego - NBP Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Oferta, która będzie zabezpieczona inną formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (gwarancja lub poręczenie) składane jest przez wykonawców w oryginale w Wydziale Finansów KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin. Kopię gwarancji (poręczenia) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust 4a i 46 ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budził wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 7. Termin wniesienia wadium - do godz. 10:30 dnia 04.10. 2013 r. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 9. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach