Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie chodników w ciągu ul. Mieczysława Romanowskiego w Lublinie, odcinek od skrzyżowania z ul. Baltazara Paśnikowskiego do skrzyżowania z ul. Stanisława Brzóski oraz sprawowanie nadzorów autorskich.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie chodników w ciągu ul. Mieczysława Romanowskiego w Lublinie, odcinek od skrzyżowania z ul. Baltazara Paśnikowskiego do skrzyżowania z ul. Stanisława Brzóski oraz sprawowanie nadzorów autorskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji z oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy: 1.1. Sporządzenie koncepcji rozwiązań projektowych lokalizacji chodników wraz z projektem stałej organizacji ruchu, celem zaopiniowania tychże opracowań przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie. Koncepcja powinna zawierać materiał opisowy - graficzny, profile, charakterystyczne przekroje poprzeczne, przekroje normalne w ciągu ul. Romanowskiego - 4 egz. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu koncepcji - propozycji rozwiązań geometrycznych budowy chodników w ciągu ul. Romanowskiego wraz z zasadniczymi elementami stałej organizacji ruchu, po uzyskaniu pozytywnej opinii, wystąpi o wydanie warunków branżowych zabezpieczenia bądź przełożenia uzbrojenia kolidującego z budową chodników do stosownych zarządców sieci (wraz z załącznikiem graficznym określającym zakres przebudowy). 1.2. Sporządzenie projektów budowlanych-wykonawczych branży drogowej - 6 egz.. 1.3. Wykonanie projektu branży zieleń - sporządzenie inwentaryzacji drzew i krzewów (w przypadku kolizji z budową chodników) wraz z przygotowaniem materiałów dla uzyskania decyzji zezwalającej na wycinkę - 5 egz.. 1.4. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 5 egz.. 1.5. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu - 5 egz.. 1.6. Wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu - 5 egz.. 1.7. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 5 egz.. 1.8. Opracowanie projektu usunięcia ewentualnych kolizji z uzbrojeniem podziemnym wraz z uzgodnieniami ze strony zarządców sieci - 5 egz., 1.9. Pozyskanie we własnym zakresie wszelkich wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień dokumentacji, koniecznych do zgłoszenia lub pozwolenia na przebudowę, 1.10. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie cyfrowej (na nośniku CD). 2. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym: 2.1. Uzgodnienie projektu budowlanego branży drogowej oraz zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu. 2.2. Zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 2.3. Przygotowanie odpowiednich dokumentów formalno-prawnych w celu zgłoszenia do właściwego organu nadzoru budowlanego, dotyczącego prowadzenia robót w oparciu o obowiązujące przepisy. 3. Nadzór autorski: 3.1. Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). 3.2. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. 3.3. Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji: 3.4. Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. 3.5. Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. 3.6. Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. 3.7. Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 4. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej w/w dokumentacji projektowej: 4.1. Opracowanie programu realizacji prac. 4.2. Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy. 4.3. Wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego na podstawie powyższych projektów, po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 4.4. Przygotowanie harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 4.5. Odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych. 4.6. Uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót. 4.7. Prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 4.8. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD oraz w formie papierowej. 4.9. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST; wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, 4.10. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 4.11. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach