Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie 3 ścianek bulderowych wraz z przygotowaniem bezpiecznego podłoża w Augustowie.”

Centrum Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. Sucharskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 643 67 58 , fax. 87 643 67 59
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Sportu i Rekreacji
    ul. Sucharskiego 15
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 87 643 67 58, fax. 87 643 67 59
    REGON: 20082283600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.csir.augustow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie 3 ścianek bulderowych wraz z przygotowaniem bezpiecznego podłoża w Augustowie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia (OPZ): „Zaprojektowanie i wykonanie 3 ścianek bulderowych wraz z przygotowaniem bezpiecznego podłoża w Augustowie.” 1. Dane ogólne 1.1 Obiekt : Zestaw 3 skałek wspinaczkowych z bezpiecznym podłożem. 1.2 Adres lokalizacji: Augustów, lokalizacja wskazana na załączonej mapie - działka nr 10/4 lub nr 10/05 1.3 Przedmiot opracowania Wykonawca skałki wspinaczkowej bulderingowej, na podstawie niniejszego opisu wykona: 1. Opracowanie dokumentacji wykonawczej obejmującej wykonanie projektu wykonawczego, a także dostarczy wszelkie wymagane przepisami atesty i certyfikaty; 2. Dostawa i montaż kompleksu skałek wspinaczkowej wraz z instrukcjami użytkowania 1.3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4. Wykonanie dokumentacji projektowej, w tym: i) Opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, w skład której powinny wchodzić miedzy innymi: • Mapa do celów projektowych • Pomiary uzupełniające i sprawdzające • Wypisy z rejestru gruntów • Mapy ewidencyjne j) opracowanie opinii geotechnicznej na podstawie odwiertu gł. 3 m wykonanego w bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji (1 egz.) k) opracowanie szczegółowej koncepcji w oparciu o mapę do celów projektowych, pomiary geodezyjne i badania geotechniczne, która będzie przedstawiona Zamawiającemu w terminie do 14 dni od podpisania umowy do zatwierdzenia przed rozpoczęciem dalszych prac projektowych i procedur uzyskiwania decyzji administracyjnych (2 egz.) l) opracowanie materiałów i uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania, m) opracowanie projektu budowlanego celem uzyskania pozwolenia na budowę, po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego wraz z przedmiarem robót oraz kosztorysami inwestorskimi (5 egz., w tym 4 opieczętowane) n) opracowanie projektu wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu (5 egz.) o) uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskanych opinii, uzgodnień i decyzji po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, p) uzyskanie uzgodnienia od konserwatora zabytków, w przypadku stwierdzenia konieczności jej pozyskania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentacje projektową w wersji papierowej oraz elektronicznej (zapis na płycie CD/DVD lub dysku zewnętrznym). 5. Pełnienie nadzoru autorskiego, w przypadku realizacji inwestycji w oparciu o ww. dokumentację, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 6. Wykonanie robót budowlanych, w tym: g) Budowę 3 ścianek wspinaczkowych bulderingowych wraz z przygotowanym podłożem bezpiecznym, h) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (zapis na płycie CD/DVD lub dysku zewnętrznym), i) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy oraz odtworzeniu uszkodzonych dróg, ścieżek pieszo-rowerowych, terenów zielonych, nieruchomości, urządzeń czy obiektów sąsiadujących, które Wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia, j) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, k) przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla zadania inwestycyjnego, l) zakres robót, o którym mowa w ust. 3, obejmuje również wykonanie wszelkich prac wymaganych przez przepisy bhp oraz związanych z organizacyjną realizacją Umowy bez zakłóceń. 1.4 Podstawa wykonania i montażu Podstawą do wykonania skałek wspinaczkowych bulderingowych są określone w opisie parametry (wymagane wymiary, wyposażenie itp.). Norma: a) Norma europejska dotycząca sztucznych ścian wspinaczkowych – PN-EN 12572-2:2017-04, oraz pozostałe normy branżowe dotyczące tego typu konstrukcji. b) Norma europejska dotycząca wyposażenia placów zabaw i nawierzchni – PN-EN 1176-1 Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. c) ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. (Dz. U. Nr 202, poz 2072, Dz. U. z dnia 29 kwietnia 2005 r. Nr 75, poz. 664). Przedmiotowe skałki wspinaczkowe bulderingowe należy wykonać zgodnie z normą dotyczącą ścian wspinaczkowych tj. PN-EN 12572-2:2008. Roboty należy prowadzić zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” oraz zgodnie z przepisami BHP, a szczególnie z zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz. U. Nr 47/2003 poz. 401). Osoba wykonująca projekt i nadzorująca prace ze strony wykonawcy powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do izby inżynierów budownictwa. Roboty należy prowadzić zgodnie z „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” oraz zgodnie z przepisami BHP, a szczególnie z zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych (Dz. U. Nr 47/2003 poz. 401). Osoba wykonująca projekt i nadzorująca prace ze strony wykonawcy powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do izby inżynierów budownictwa. 1.5 Warunki odbioru Warunkiem odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę po zakończeniu robót dokumentów, które zawierają potwierdzenie następujących faktów: a) wykonanie skałek zgodnie z normą PN-EN 12572-2:2008, oraz normami branżowymi (deklaracja zgodności). b) wykonanie skałek wspinaczkowej bulderingowej zgodnie z projektem (deklaracja zgodności) potwierdzone przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi. c) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności zastosowanych elementów i wbudowanych materiałów. d) dostarczenie dokumentacji użytkowania skałek wspinaczkowych bulderingowych zawierającej zasady użytkowania, konserwacji i serwisu (2 egzemplarze dokumentacji użytkowania). e) dostarczenie karty gwarancyjnej określającej warunki i terminy gwarancji. 2. Opis i dane inwestycyjne 2.1. Lokalizacja inwestycji Wykonawca musi przedstawić min. 2 koncepcje usytuowania ścianek na mapie uwzględniając dwie działki nr 10/4 i 10/5. Skałki wspinaczkowe bulderingowe wykonane będą jako bryły wolnostojące w terenie, z przygotowanym podłożem bezpiecznym. Stateczność bryły należy zapewnić dla I strefy obciążenia wiatrem wg PN-B-02011: 1977-Az1 „Obciążenia w obliczeniach statycznych. Obciążenie wiatrem”. 2.2. Opis konstrukcji. Powierzchnię skałek wspinaczkowych należy wykonać z paneli wspinaczkowych na bazie laminatu. Konstrukcje skałek wspinaczkowych to samonośne bryły wykonane z laminatu poliestrowego. Maksymalna wysokości projektowanych skałek bulderingowych wynosi: 3,00 m n.p.t. Konstrukcje skałek wspinaczkowych bulderingowych to samonośne bryły wykonane z laminatu poliestrowego o ukształtowaniu zgodnie z poniższym opisem. Panel wspinaczkowy jak i jego powierzchnia piaskowo-żywiczna musi spełniać wymogi normy PN-EN 12572-1:2009. Kolorystyka Kolor powierzchni wspinaczkowej określony zostanie na etapie projektu wykonawczego. Podstawowe wymagane parametry techniczno-użytkowe a) Wymiary: Przykładowe wymiary 3 kamieni bulderowych: 1) Wysokość: 3,0 m; Długość: 2,6 m Szerokość: 2,0 m Waga: do 500,0 kg Powierzchnia wspinaczkowa: 18 - 20 m2 Powierzchnia całkowita: 23 - 25 m2 2) Wysokość: 2,0 m; Długość: 2,0 m Szerokość: 1,3 – 1,5 m Waga: do 300,0 kg Powierzchnia wspinaczkowa: 9 - 10 m2 Powierzchnia całkowita: 14 – 15 m2 3) Wysokość: 0,7 – 1,0 m; Długość: 1,7 – 2,0 m Szerokość: 1,2 – 1,5 m Waga: do 140,0 kg Powierzchnia wspinaczkowa: 3,1 – 3,5 m2 Powierzchnia całkowita: 7,0 – 8,0 m2 b) Systemy asekuracji: Na ścianie wspinaczkowej nie przewidziano montażu punktów asekuracyjnych. Asekuracja przy zastosowaniu podłoża żwirowego bezpiecznego wykonanego na bazie żwiru płukanego, okrągłego o granulacji od 8 do 16 mm. Podłoże zaprojektować i wykonać należy zgodnie z normą PN-EN 12572-2:2017-04. Łączna powierzchnia podłoża bezpiecznego do 230 m2. 2.3. Panele wspinaczkowe Powierzchni skałek bulderingowych to panele wspinaczkowe na bazie laminatu spełniające warunki normy PN-EN 12572-1;2009. - panele na bazie włókna szklanego wykonane jako powierzchnia kształtowana indywidualnie, według projektu producenta, spełniające warunki normy PN-EN 12572-1;2009; brak wymiaru podstawowego (całkowita powierzchnia zależy od ukształtowania paneli); Panele muszą być wykonane w technologii zapewniającej odporność zastosowanych materiałów na działanie warunków atmosferycznych. W panelach mają być osadzone gniazda przeznaczone do zamocowania chwytów ok. 5 - 8 szt./m2. Panele należy tak zamontować, by granice połączeń poszczególnych fragmentów ściany były niewidoczne (wrażenie np. pęknięcia skalnego). Powierzchnia płyt powleczona mieszaniną piaskowo-żywiczną, zapewniającą odpowiednie tarcie. Ze względów estetycznych nie dopuszcza się stosowania paneli wspinaczkowych systemowych np. o wymiarze 1x1m. 2.4. Chwyty Wspinaczkowe Chwyty wspinaczkowe nakręcane należy dostarczyć w rozmiarach od XS do XL. Kształt i forma chwytu powinna uwzględniać sportowo-rekreacyjny charakter ściany wspinaczkowej. Do każdego chwytu należy dostarczyć śrubę mocującą. Chwyty jedno kolorowe dostarczone w zestawie 6 różnych kolorów. Chwyty nakręcane spełnić muszą warunki normy PN-EN 12572-3: 2017 (Certyfikat na zgodność z normą wydany przez niezależną akredytowana jednostkę badawczą – np. TUV). Instalacja chwytów leży po stronie Wykonawcy. 3. Konserwacja, serwis i gwarancja Przeglądy techniczne należy wykonywać pierwszy po „rozruchu eksploatacyjnym” 3miesiącach od daty montażu, a następnie co 1 rok lub (zawsze) wcześniej gdy zauważono by wystąpienie jakiegoś niewłaściwego zjawiska w funkcjonowaniu skałki wspinaczkowej. Przeglądy techniczne w okresie gwarancji są nieodpłatne. Dostarczona dokumentacja projektowa wykonawcza ma zawierać Instrukcję Użytkowania ściany wspinaczkowej, w której określone zostaną wszystkie istotne czynności zapewniające bezpieczne użytkowanie obiektu w okresie gwarancyjnym i po gwarancyjnym. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane prace 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 21 1240 5787 1111 0010 6673 5293 z adnotacją „Wadium - numer sprawy CSiR/07/DASiP/2019” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach