Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie 10 kompletów systemów wystawienniczych.

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie 10 kompletów systemów wystawienniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie oraz dostawa 10 kompletów systemu wystawienniczego do magazynu Urzędu Miasta Poznania. 2) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej systemu wystawienniczego będącego w dyspozycji Zamawiającego w dniu 04.09.2019 r. o godz. 10.00, hol Urzędu Miasta, pl. Kolegiacki 17. Uczestnictwo należy zgłosić na adres: zp@um.poznan.pl. 3) Wymagane jest zapewnienie minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany system wystawienniczy. 4) Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia zawiera Wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Poznań. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące prace: ślusarza i spawacza w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Sposób dokumentowania: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia ślusarza i spawacza na podstawie umowy o pracę, na każde wezwanie w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o jego zatrudnieniu na podstawie ww. umowy. Uprawnienia W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia do wykonywania pracy ślusarza i spawacza na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymienionych wymogów i dokonywania ich oceny; 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Sankcje Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia ślusarza i spawacza na podstawie umowy o pracę, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 11 ust. 7 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia ślusarza i spawacza na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu jego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 3 do umowy; c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach