Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wydruk broszury wraz puzzlami w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-144 Lublin, Bazylianówka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 710 65 00 , fax. 81 710 65 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
    Bazylianówka 46
    20-144 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 710 65 00, fax. 81 710 65 01
    REGON: 6041827600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wydruk broszury wraz puzzlami w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wydruk broszury wraz puzzlami w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: 2.1. zaprojektowanie zaprojektowanie i wydruk broszury związanej z realizacją projektu wraz puzzlami: 2.1.1. broszura związana z realizacją projektu dołączona do puzzli -objętość 12 stron -format: B6 wymiary stron: 125 mm x 176 mm (±5 mm), pionowy -okładka kolor, papier kreda 200-300 g/m2 -środek kolor, papier kreda 80 g/m2 -lakier offsetowy matowy na całości -oprawa zeszytowa -zadruk 4+4 (CMYK) 2.1.1. puzzle A3/99 -rozmiar układanki: 420 mm x 300mm (±5 mm) -liczba elementów: 99 -tektura lita min. 1,3 mm max 1,5 mm, oklejana wydrukiem -wydruk offsetowy 4+0 CMYK, kreda min. 150, lakier High GlossUV/H-UV Soft Touch -sztancowane -zapakowane do woreczka foliowego z żyłką 2.1.2. puzzle A3/300 -rozmiar układanki: 420 mm x 300mm (±5 mm) -liczba elementów: 300 -tektura lita min. 1,3 mm max 1,5 mm, oklejana wydrukiem -wydruk offsetowy 4+0 CMYK, kreda min. 150, lakier High GlossUV/H-UV Soft Touch -sztancowane -zapakowane do woreczka foliowego z żyłką 2.1.3. pudełko dwuczęściowe o wymiarach [mm]: 290x190x50/50 (±5 mm) -wieko: tektura lita 1,5mm oklejana wydrukiem -offsetowy 4+0 CMYK, kreda 130, lakier High Gloss UV/H-UV Soft Touch -dno: tektura lita 1,5 mm mikrofala jednostronnie bielona E400 -każde pudełko oddzielnie zapakowane w folię termokurczliwą -dno pudełka powinno być oklejone folią białą, bez nadruku, okleiny powinny zachodzić do wnętrza pudełka 2.2. Zestawy maja być zapakowane do kartonów zbiorczych 2.3. Nakład 1000 sztuk zestawów (broszura, puzzle A3/99 oraz puzzle A3/300) 2.4. Broszura oraz puzzle maja zawierać pole tekstowe z danymi adresowymi Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie oraz logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie, emblemat UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności 2.5. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały w formie elektronicznej (które Wykonawca użyje wyłącznie w celu realizacji powierzonej usługi) w dniu zawarcia umowy oraz będzie na bieżąco udzielał wskazówek pomocnych w realizacji umowy. 2.6. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu dwa próbne projekty graficzne broszury oraz dwa próbne projekty puzzli dla każdego rozmiaru w terminie 4 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający dokona wyboru jednego z przedstawionych projektów z możliwością jego doprecyzowania. 2.7. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu ostateczną wersję broszury oraz puzzli do zatwierdzenia przed ich drukiem. 2.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na: 2.8.1. wykonaniu projektów graficznych 3. Przygotowanie zdjęć do broszury/puzzli oraz treści merytorycznej broszury zapewnia Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach