Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki rowerowej w Dolinie Baryczy trasą dawnej kolejki wąskotorowej wraz z małą architekturą turystyczną

Powiat Milicki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840704 , fax. 071 3840704
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Milicki
    ul. Wojska Polskiego 38 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840704, fax. 071 3840704
    REGON: 93193467300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki rowerowej w Dolinie Baryczy trasą dawnej kolejki wąskotorowej wraz z małą architekturą turystyczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie ścieżki rowerowej w Dolinie Baryczy trasą dawnej kolejki wąskotorowej wraz z małą architekturą turystyczną, wg wytycznych Programu Funkcjonalno-Użytkowego, oraz ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń zawartych w (Uzupełnieniu do charakterystyki przedsięwzięcia) oraz zaleceniami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu - pisma nr RDOS-02-WPN-6638/F/318/09/kł z dn. 1.06.2009 r. oraz nr RDOŚ-02-WOOŚ-6613-3/119/09/mp z dn. 10.06.2009 r., będących załącznikiem do SIWZ. Opracowanie projektu powinno zawierać: a) Projekt budowlany: - w wersji papierowej - 6 egz. - w wersji elektronicznej na CD - 1 egz. b) Projekt wykonawczy: - w wersji papierowej - 6 egz. - w wersji elektronicznej na CD - 1 egz. c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej na CD - 1 egz. d) Przedmiar robót: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej na CD - 1 egz. e) Kosztorys inwestorski: - w wersji papierowej - 4 egz. - w wersji elektronicznej na CD - 1 egz. f) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: - w wersji papierowej - 6 egz. - w wersji elektronicznej na CD - 1 egz. g) Projekt organizacji ruchu tymczasowej i stałej: - w wersji papierowej - po 6 egz. - w wersji elektronicznej na CD - po 1 egz. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 późn. zm.) i innych ustaw oraz rozporządzeń, Polskich Norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Wykonawca uzyska wszystkie uzgodnienia, opinie i projekty branżowe niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę w celu uzyskania możliwości realizacji robót. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. W szczególności dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, Polskich Norm, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi opracowaniami projektowymi i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób aby założone cele projektu zostały osiągnięte zgodnie z umową. Podstawowe obowiązki projektanta w zakresie odpowiedzialności zawodowej oraz wymagania dla projektowanych obiektów określa ustawa prawo budowlane. Wykonawca będzie przestrzegać praw patentowych i będzie w pełni odpowiedzialny za wypełnienie wszelkich wymagań prawnych odnośnie znaków firmowych, nazw lub innych chronionych praw w odniesieniu do projektów, sprzętu, materiałów lub urządzeń użytych lub związanych z wykonywaniem opracowań projektowych. Wszelkie straty, koszty postępowania, obciążenia i wydatki wynikłe lub związane z naruszeniem jakichkolwiek praw patentowych przez Wykonawcę pokryje Wykonawca. Dokumentacja projektowa powinna być wewnętrznie spójna i skorygowana we wszystkich branżach, powinna zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. Wykonawca dokumentacji projektowej powinien uzyskać, własnym staraniem i na własny koszt, wszystkie wymagane przepisami opinie i uzgodnienia oraz decyzję pozwolenia na budowę. Wykonawca przeniesie autorskie prawa majątkowe na Zamawiającego z chwilą zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza podzlecanie części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w ofercie, jakie części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku zatrudnienia podwykonawców do wykonania usług innych niż powierzonych w ofercie, wykonawca zobowiązany będzie złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego o zaakceptowanie poszczególnych podwykonawców. Wraz z wnioskiem wykonawca przedstawi następujące dokumenty: projektu umowy z podwykonawcą uwzględniający postanowienia wynikające z wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ, uprawnienia podwykonawcy, jeżeli powierzone prace wymagać będą takich uprawnień. Uwaga: Mapę do celów projektowych Wykonawca uzyska na własny koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. mogącymi wykonywać samodzielne funkcje w budownictwie w zakresie projektowania, oraz kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 3) udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzech robót związanych z zaprojektowaniem i realizacją obiektów drogowych i mostowych o podobnych parametrach technicznych. Zamawiający dopuszcza udokumentowanie wykonanych robót osobno dla każdego elementu. 2. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz-powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach