Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AM/AZ/ PN-138/ 09 dostawa urządzeń do OIT podzielona na części A, B i C - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych urządzeń z wyposażeniem oraz ich uruchomienie w Katedrze i Klinice Anestezjologii i Intensywnej Terapii przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław : - Część A: 3 Kapnometrów (opis w zał.nr.2A do Siwz), - Część B: 3 Aparatów do intubacji światłowodowej (opis w zał. nr.2B do Siwz) - Część C : 2 Zestawów do trudnej intubacji (opis w zał. 2C do Siwz). CPV 33.16.20.00-3 Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 2. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia wraz z wyposażeniem były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.), 3. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1A, 1B, 1C do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, gwarancją min. 24 miesięczną. Cena realizacji niniejszego zamówienia w każdej części jest ceną ryczałtową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w żadnej częsci postępowania nr AM/AZ/ PN-138/ 09 cz.A, B i C
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania w/w warunków wykonawcy muszą złożyć dokumenty wymienione w Rozdziale V SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH Do ZŁOŻENIA W OFERCIE, W TYM OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 1A, 1B, 1C - Formularz ofertowy z ceną ofertową realizacji zamówienia netto i brutto (wzór - załącznik nr 1A, 1B, 1C do Siwz); Załącznik nr 2A, 2B, 2C- Arkusz informacji technicznej z wyszczególnionymi parametrami technicznymi, zawierający odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i parametrach oferowanych urządzeń, wskazujące co najmniej na spełnienie parametrów granicznych (wzór - załącznik nr 2A, 2B i 2C do Siwz). Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 3 do Siwz); Załącznik nr 4 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (załącznik przygotowany przez wykonawcę) Załącznik nr 5 - Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie jedynie urządzeń z wyposażeniem dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz. 896 ze zm.), oraz o przedłożeniu na żądanie Zamawiającego (w razie wyboru oferty Wykonawcy) wpisu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych, a dla produktu wprowadzanego po raz pierwszy na rynek polski - znaków CE i deklaracji zgodności ze znakiem CE (zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych). Załącznik nr 6 - zawierający pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie;(załącznik przygotowywany przez wykonawcę) Załącznik nr 7 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) (wzór - załącznik nr 7 do Siwz); . Załącznik nr 8 - zaakceptowany wzór umowy 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zał. 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (termin ważności dokumentu 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem podanych w pkt. 2 terminów ważności dokumentów. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp i złożyć dokumenty wymienione w zał. 3 i 7 (jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1(A,B,C), 2(A,B,C), 3, 5 i 8 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; 5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1 Pzp, została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link przetargi ZZP 2009 nr PN-138/ 09
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych
Dodano: 2015-12-23 - ZP/PN/2015/32 - bariatria
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa wyrobów medycznych: artykułów laboratoryjnych, artykułów laboratoryjnych szklanych, pojemników do badań histopatologicznych, pojemników na kał i mocz, okularków do fototerapii, szyn aluminiowych, kocy jednorazowych, kieliszków jednorazowych, zegarów sygnałowych, tac na leki, materiałów eksploatacyjnych do systemu ssącego RECEPTAL, systemu do drenażu i toreb na wymiociny, akcesoriów do MiliQ Direct 8, akcesorii do diatermii ERBE, akcesorii do diatermii Valeylab-Force F, materiałów eksploatacyjnych do zestawu monitorującego firmy Datex oraz monitora B30
Dodano: 2015-03-27 - Dostawy sprzętu chirurgicznego oraz chirurgicznych materiałów szewnych
Dodano: 2014-11-26 - ZP/PN/2014/64 - sprzęt medyczny
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa zestawu do operacji laparoskopowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSW we Wrocławiu
Dodano: 2014-06-05 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ NOŻA HARMONICZNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM
Dodano: 2014-06-03 - Dostawa kolumny chirurgicznej i kolumny anestezjologicznej oraz lampy operacyjnej diodowej dwuczaszowej sufitowej.
Dodano: 2014-04-11 - ZP PN 2014 12 - implanty przeciwjaskrowe
Dodano: 2014-02-28 - Dostawy sprzętu do laparoskopu
Dodano: 2013-11-22