Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola publicznego w Golczewie

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, ul. Zwycięstwa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3860127, 3860102 , fax. 0-91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    ul. Zwycięstwa 23 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3860127, 3860102, fax. 0-91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golczewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie przedszkola publicznego w Golczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (pod klucz) polegających na rozbiórce istniejącego budynku przedszkola oraz wykonaniu w jego miejsce nowego obiektu przedszkolnego wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejących budynków: budynku przedszkola oraz budynku gospodarczego stanowiących aktualnie zabudowę działki nr 334 - obręb Golczewo; 2) Wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. W ramach dokumentacji Wykonawca zapewni przeprowadzenie wszelkich niezbędnych prac poprzedzających proces projektowania. W szczególności w zakresie dokumentacji uwzględnić należy: a) wykonanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U.Nr126,poz.893), b) przeprowadzenie w imieniu inwestora postępowania środowiskowego, uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, c) wykonanie koncepcji architektonicznej lub projektu wstępnego i jej uprzednie uzgodnienie z Zamawiającym przed zakończeniem prac projektowych, d) wykonanie projektu budowlanego łącznie z projektem zagospodarowania terenu wraz z wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, e) wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, f) wykonanie Specyfikacji Technicznych i Przedmiarów Robót, g) uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnego pozwolenia na budowę, h) wykonanie dokumentacji powykonawczej, czynności odbiorowych i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, 3) Przeprowadzenie budowy przedszkola wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu: a) wykonanie budynku przedszkola według opracowanego projektu technicznego, b) realizację infrastruktury technicznej zaopatrzenia w media, c) wykonanie zagospodarowania terenu, w tym rearanżacji placu zabaw. 2. Podstawowe wytyczne do zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia z podaniem przeznaczenia ukończonych robót budowlanych, stawiane im wymagania architektoniczne, techniczne, ekonomiczne, materiałowe i funkcjonalne a także wymogi Zamawiającego dotyczące zakresu, formy, sposobu wykonania prac projektowych i robót budowlanych, zawiera dokumentacja przetargowa, na którą składają się: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, 2) Program Funkcjonalno-Użytkowy budowy przedszkola - załącznik Nr 1 do SIWZ, 3) Ekspertyza budowlana obecnego obiektu przedszkola - do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 4 oraz Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 4) wykaz dokumentujący należyte wykonanie (opracowanie), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: - 2 dokumentacji projektowych (projekt budowlany i wykonawczy) budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej min. 350 m2 wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) wykaz dokumentujący należyte wykonanie, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 zadań inwestycyjnych polegających na budowie, przebudowie budynków o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 300 m2 każdy, zrealizowanych w terminach nie dłuższych jak 12 m-cy wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - załącznik nr 4 do SIWZ, 6) udokumentowanie, że dysponują zespołem projektowym osób, posiadających wymagane uprawnienia projektowe w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ 7) udokumentowanie, że dysponują osobami, które posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (kierownik budowy oraz kierownicy robót branżowych występujących przy realizacji zamówienia) - załącznik nr 6 do SIWZ 8) dokumenty potwierdzające, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1,5 miliona złotych, 9) oświadczenie wykonawcy, że zawarty w SIWZ wzór przyszłej umowy został przez wykonawcę zaakceptowany bez uwag.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.golczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach