Przetargi.pl
Dokończenie rozbudowy Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Łobzie przy ul. Mickiewicza 11 wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną

Gmina Łobez ogłasza przetarg

  • Adres: 73-150 Łobez, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3974001 , fax. 091 3974373
  • Data zamieszczenia: 2013-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobez
    ul. Niepodległości 13 13
    73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3974001, fax. 091 3974373
    REGON: 81168561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lobez.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie rozbudowy Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. Krasnala Hałabały w Łobzie przy ul. Mickiewicza 11 wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozbudowy Przedszkola Miejskiego nr 1 im. Krasnala Hałabały wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną przy ul. Mickiewicza 11 w Łobzie, dz. Nr 1905, 55/2, 51, 593/2, obręb nr 1 Łobez. Zadanie dotyczy dokończenia budowy nowego, jednokondygnacyjnego budynku 5-cio oddziałowego przedszkola z salą widowiskowo - rekreacyjną na potrzeby przedszkola. Nowopowstały obiekt stanowi rozbudowę istniejącego głównego budynku przedszkola i połączony jest łącznikiem komunikacyjnym z nową częścią. Wybudowany obiekt posiada stropodach płaski, który należy ocieplić i pokryć papą. Na budynku zastosowano elewację częściowo drewnianą, częściowo tynkowaną tynkiem cienkowarstwowym oraz płytkami elewacyjnymi, którą należy dokończyć. Wewnątrz budynku wykonano instalację elektryczną podtynkową, instalację wodociągową i kanalizację sanitarną, instalację p.poż. Ponadto w części wykonano podciśnieniowy system odwodnienia dachu, sufity podwieszane, posadzki i tynki. W budynku zamontowana jest zewnętrzna stolarka okienna, instalacja wentylacyjna. W ramach zagospodarowania terenu należy dokończyć utwardzenie terenu dojścia do nowego budynku oraz tereny przy bezpośrednich wyjściach na zewnątrz z sal dla dzieci. W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać śmietnik oraz plac zabaw dla dzieci. Krótka charakterystyka nowopowstałego budynku: - budynek parterowy, jednokondygnacyjny, - stropodach płaski ze spadkami do podciśnieniowego odwodnienia dachu, - wysokość budynku mierzona od poziomu terenu wokół budynku od 4,64 do 4,96 m, - szerokość budynku 37,92m w najszerszym miejscu, - długość budynku 37,43m Zakres robót obejmuje: 1 Zagospodarowanie terenu polegające na dokończeniu utwardzenia nawierzchni dla ruchu pieszego i samochodowego z materiału w części powierzonego przez Zamawiającego. Wykonanie śmietnika. Wykonanie balustrad i obłożenie płytkami schodów betonowych na gruncie. 2 Dokonać włączenia wykonanej sieci kanalizacji deszczowej do istniejącej studzienki w ul. Spokojnej. 3 Urządzenie i wyposażenia placu zabaw w karuzelę koszyczkową szt. 2, zestaw wielofunkcyjny wieżowy, huśtawki zwykłe podwójne szt. 2, huśtawka ważka podwójna szt. 2 i piaskownica. 4 Wykonanie ocieplenia i pokrycia stropodachu w systemie płyt hybrydowych B Roof fire smart z materiału w części powierzonego przez Zamawiającego . 5 Dokonanie montażu siłowników w świetlikach i pasmach świetlnych wraz z zasileniem. 6 Zamontowanie klamek, samozamykaczy w drzwiach, uzupełnienie brakującego przeszklenia w stolarce okiennej, nawiewników, zamontowanie drzwi zewnętrznych. D1 7 Dokonanie naprawy wykonanych tynków oraz gładzi ścian i uzupełnienie oblicowania ścian wraz z pomalowaniem. 8 Zamontowanie drzwi wewnętrznych oraz przeszkleń. 9 Dokończenie wykonania sufitów podwieszanych kasetonowych i z płyt gk. z materiału w części powierzonego przez Zamawiającego. 10 Wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych oraz płytek z kamieni sztucznych. I balustrad w łączniku. 11 Wykonanie balustrad murków oporowych wzdłuż budynku istniejącego przedszkola oraz uzupełnienie w kratę studni naświetli okien piwnicznych. i wykończenie powierzchni z kostki brukowej. 12 Wykończenie powierzchni przesklepienia z belek stalowych w łączniku 13 Wyposażenie sali widowiskowo - rekreacyjnej. 14 Dokończenie prac związanych z wykonaniem elewacji drewnianej i elewacji z tynków mineralnych. 15 Wykonanie konstrukcji i pokrycia zadaszenia wejścia głównego 16 Zamontowanie opraw oświetleniowych, gniazd, włączników w instalacji elektrycznej. 17 Wykonanie izolacji instalacji hydrantowej p.poż. 18 Montaż armatury instalacji wodociągowej zimnej i ciepłej wody w całym budynku. 19 Montaż zestawu wodomierzowego w przyłączu wodociągowym. 20 Dokończenie montażu instalacji odwodnienia dachu. 21 Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, wydanego przez właściwy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, dla nowo wybudowanego obiektu (rozbudowanej części obiektu)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) w terminie do dnia 29.03.2013r. do godziny 1000. Decyduje moment wpływu środków na konto zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Urzędu Miejskiego w Łobzie: Bank Spółdzielczy w Goleniowie, oddział Łobez, nr: 13 9375 1038 2600 4835 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Miejskiego w Łobzie, od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 14.00 - dokument załączyć do oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Łobez) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9.7 bez potwierdzania tych okoliczności b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobez.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach