Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie Komisariatu Policji przy ul. Koncertowej w Lublinie

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-019 Lublin, ul. Narutowicza 73
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5354606 , fax. 081 5354313
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73 73
    20-019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5354606, fax. 081 5354313
    REGON: 43068905200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie Komisariatu Policji przy ul. Koncertowej w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji inwestycji, a także uzyskanie opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, wypisów, map, badań gruntowo-wodnych, warunków technicznych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci, opracowanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej, instrukcji użytkowania i ochrony p.poż oraz innych dokumentów koniecznych celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452160004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł, słownie: sto tysięcy złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 233 poz. 1655 z późn. zm.) tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę oraz złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - w zależności od rodzaju podmiotu: a. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia stwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu tj.: - właściwego naczelnika urzędu skarbowego, - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: a) w zakresie robót budowlanych - w poszczególnych branżach (budowlana, drogowa, elektryczna, sanitarna) posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izba Inżynierów Budownictwa wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ; b)w zakresie projektowania - w poszczególnych branżach (architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna, drogowa, elektryczna) posiadających uprawnienia projektowe zgodnie z wymogami Prawa budowlanego wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających przygotowanie zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwych organów samorządu zawodowego (Okręgowa Izba Architektów, Izba Inżynierów Budownictwa) wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów; - wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom w zakresie branż tj.: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, stanowiącym przedmiot zamówienia - o wartości co najmniej 7.000.000,00 zł i kubaturze co najmniej 5.000 m3 - z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: Wykazanie robót porównywalnych odrębnie w poszczególnych branżach w trzech oddzielnych obiektach o sumarycznej wartości co najmniej 7.000.000,00 zł, będzie traktowana jako jedna robota porównywalna; - wykaz co najmniej 1 usługi projektowej wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 budynku odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. o kubaturze nie mniejszej niż 5.000 m3) - z podaniem jej wartości, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia , iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1 miliona złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o posiadaniu ważnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 miliona złotych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) , ze złożonych dokumentów musi wynikać , że wspólnie spełniają ten warunek. Oprócz w/w dokumntów należy dołączyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach