Przetargi.pl
Zakup używanej kołowej koparko-ładowarki wyprodukowanej w latach 2000-2005

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8721282 , fax. 015 8723039
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48 46/48
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8721282, fax. 015 8723039
    REGON: 83031413800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimjanow.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanej kołowej koparko-ładowarki wyprodukowanej w latach 2000-2005
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej koparko-ładowarki wyprodukowanej w latach 2000-2005, przebieg nie większy niż 10.000 Mtg, wyposażonej w silnik wysokoprężny z turboładowaniem o mocy minimum 68 kW, o głębokości kopania minimum 5,8 m wyposażonej w łyżkę ładowarkową uniwersalną o pojemności minimum 1,0 m3. Koparko-ładowarka na dzień odbioru winna być sprawna technicznie, zarejestrowana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej z ważnym przeglądem technicznym i książką pojazdu oraz dokumentami niezbędnymi w trakcie eksploatacji sporządzonymi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 432610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt 1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz.1163 z późn. zm.). Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się oferentów, którzy nie spełnią warunków określonych w artykule 24 ust.1, pkt 1-10 oraz ust.2, pkt.1-4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Spełnienie w/w warunków zostanie uznane po dostarczeniu zamieszczonych w specyfikacji załączników (na piśmie).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych oferentom przez Zamawiającego oraz uzyskania formalnej poprawności ofert, Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, zaświadczeń, lub poświadczane za zgodność z oryginałem ich kserokopie: 1. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (załącznik nr 2), 4. oświadczenie do postępowania o zamówieniu publicznym z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3), 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wymagania dotyczące pojazdu (załącznik nr 4), 7. projekt umowy (załącznik nr 5), 8. kserokopie nadania numeru NIP, 9. kserokopie nadania numeru REGON. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wyposażenie dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimjanow.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach