Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie inwestycji pn. „Budowa placówki opiekuńczo – wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"

Powiat Tucholski ogłasza przetarg

  • Adres: 89500 Tuchola, Ul. Pocztowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 525 590 700 , fax. 525 590 701
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tucholski
    Ul. Pocztowa 7
    89500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 525 590 700, fax. 525 590 701
    REGON: 9235109600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie inwestycji pn. „Budowa placówki opiekuńczo – wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie placówki opiekuńczo wychowawczej w miejscowości Żalno w systemie „zaprojektuj-wybuduj”. 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. „Budowa placówki opiekuńczo – wychowawczej dla 14 dzieci w Żalnie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z wszelkimi wymaganymi prawem opiniami, uzgodnieniami i decyzjami oraz przekazanie na rzecz Zamawiającego ogółu autorskich praw majątkowych do powyższej dokumentacji, 2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją, decyzją zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. W skład dokumentacji projektowej wchodzą w szczególności: 1) projekt budowlany - 4 egz., 2) projekt wykonawczy– 4 egz., 3) przedmiar robót - 2 egz., 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 egz., 5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż – po 2 egz. 6. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45000000–7 Roboty budowlane 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45120000-4 Próbne wiercenia i wykopy 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262520-2 Roboty murowe 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45312310-3 Ochrona odgromowa 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45442100-8 Roboty malarskie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 7. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) opracowanie kompletnej dokumentacji w języku polskim, 2) sporządzenie indywidualnego, kompletnego projektu budowlanego w zakresie branż, spełniającego wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, prewencji pożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i odpowiednimi Polskimi Normami wraz z uzyskaniem, wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń, uzgodnień lub opinii właściwych organów, 3) uzyskanie (przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę) zatwierdzenia Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (wyłonionego w odrębnym postępowaniu) w zakresie rozwiązań przyjętych w projekcie budowlanym, 4) wystąpienie (z upoważnieniem Zamawiającego) do właściwego organu o wydanie warunków przyłączeniowych, zatwierdzonych projektu budowlanego zamierzenia i uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, pozwolenia na użytkowanie, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu i Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego projektów wykonawczych, uszczegółowiających projekt budowlany (zgodnie z odpowiednimi przepisami), projektu wyposażenia technologicznego, umożliwiających wyposażenie pomieszczeń w elementy stałe i ruchome wnętrz, w projektach opracowanych zgodnie z projektem budowlanym, należy zamieścić niezbędne rysunki, opisy, obliczenia i inne dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami i odpowiednimi Polskimi Normami celem zapewnienia ich pełnej czytelności, 6) sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji, 7) sporządzenie (zgodnie z przepisami) i przekazanie Zamawiającemu/Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego szczegółowego pomiaru robót w rozbiciu na branże i poszczególne elementy robót, 8) sporządzenie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego, 9) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego/ Inspektora Nadzoru Inwestorskiego szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 10) sporządzenie projektu szczegółowego (miesięcznego) harmonogramu realizacji zamierzenia, 11) sporządzenie projektu harmonogramu płatności, 12) sporządzenie projektu szczegółowego (miesięcznego) harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji zamierzenia, 13) uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego/ Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, projektu szczegółowego (miesięcznego) harmonogramu realizacji zamierzenia, projektu harmonogramu płatności oraz projektu szczegółowego (miesięcznego) harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamierzenia, 14) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 15) złożenie Zamawiającemu gwarancji bankowych, wykonania robót, dostarczenie materiałów i urządzeń, 16) zarejestrowanie (z upoważnieniem Zamawiającego) dziennika budowy, 17) dokonywanie (przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego) niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń, 18) zapewnienie objęcia kierownictwa budowy i kierowania robót przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane i mogące wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, 19) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji przez projektanta zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz na każde pisemne życzenie zamawiającego, 20) zawiadomienie (zgodnie z przepisami, z upoważnienia Zamawiającego i po uzyskaniu zgody Zamawiającego/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót i przekazanie Zamawiającemu/ Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego kopii zawiadomienia wraz z potwierdzeniem złożenia zawiadomienia we właściwym organie nadzoru budowlanego, 21) opracowanie przed przystąpieniem do robót i przedstawienie do aprobaty Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego Programu Zapewnienia Jakości (PZJ) określającego zamierzony sposób wykonania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne, gwarantujące wykonanie robót zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, specyfikacjami technicznymi oraz poleceniami i ustaleniami przekazanymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, 22) zapewnienie comiesięcznego pisemnego raportowania Zamawiającemu przez Kierownika budowy postępu prac budowlanych w odniesieniu do obowiązującego harmonogramu rzeczowego robót, 23) zapewnienie i prowadzenie systematycznej obsługi geodezyjnej, 24) zrealizowanie zamierzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i odpowiednimi Polskimi Normami, zatwierdzonymi przez Zamawiającego/Inwestora Nadzoru Inwestorskiego dokumentami: projektem wykonawczym, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, harmonogramami, projektami i planami, 25) prowadzenie dokumentacji budowy, 26) bieżące wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń, 27) bieżące sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 28) przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów i po uzyskaniu zgody Zamawiającego/Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy bądź złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy lub decyzji pozwolenia na użytkowanie dla zrealizowanego zamierzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami (z upoważnienia Zamawiającego) , 29) przygotowanie, opracowanie i przekazanie (po sprawdzeniu i akceptacji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) Zamawiającemu dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, 30) przygotowanie, opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem, 31) przeszkolenie przez Wykonawcę, wskazanych przez Zamawiającego, pracowników placówki opiekuńczo-wychowawczej w zakresie obsługi urządzeń i wyposażenia podstawowego obiektu. 8. Projekt powinien być wykonany zgodnie z zasadą projektowania uniwersalnego, to jest w sposób uwzględniający potrzeby jak największej ilości użytkowników, z uwzględnieniem ich ograniczeń w mobilności i percepcji, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznych zmian. 9. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w programie funkcjonalno-użytkowym nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 10. Uproszczony kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i zostanie przedłożony przez Wykonawcę najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 11. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 110. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego S.A. 49 1560 0013 2340 9874 1000 0005. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach