Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wybudowanie hali pneumatycznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną służącej jako czasowe (sezonowe) zadaszenie istniejącego boiska, zlokalizowanego przy szkole w Michałowicach” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. Zadaszenie boiska przy szkole w Michałowicach

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wybudowanie hali pneumatycznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną służącej jako czasowe (sezonowe) zadaszenie istniejącego boiska, zlokalizowanego przy szkole w Michałowicach” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. Zadaszenie boiska przy szkole w Michałowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: I. Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie budowy hali pneumatycznej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, służącej jako czasowe (sezonowe) zadaszenie istniejącego boiska przy szkole w Michałowicach. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: 1) Projekt budowlany - 4 egz. 2) Projekty wykonawcze branżowe po 3 egz.+ egz. niezbędne do uzgodnień 3) Przedmiary robót branżowe po 2 egz. 4) Kosztorys inwestorski wraz z zestawieniem kosztów poszczególnych branż - 2 egz. 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branżowe - po 2 egz. 6) Opracowanie wniosku wraz z materiałami stanowiącymi podstawę do uzyskania pozwolenia na budowę oraz aktualny wypis i wyrys – 1 egz. 7) Opracowanie wniosku wraz z materiałami stanowiącymi podstawę zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę z wymaganymi załącznikami – 1 egz. 8) Dokumentacja w wersji elektronicznej (wszystkie opracowania w formie pdf zeskanowane z uzgodnieniami) - 2 egz. II. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę i zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Zakres robót budowlanych: budowa hali pneumatycznej o kubaturze 8 000,0 m3 w technologii linowej przytwierdzonej do podłoża systemem kotew gruntowych, w skład której wchodzą m.in. takie elementy jak: drzwi wejściowe i awaryjne, oświetlenie, w tym: • wykonanie przyłącza c.o. do maszynowni hali / zbiornika olejowego, • montaż maszynowni hali (piec grzewczo-nadmuchowy) z palnikiem gazowym, • wykonanie systemu kotwienia hali – kotwy gruntowe, • wykonanie systemu powłok składającego się z trzech powłok oraz sieci z lin stalowych, • wykonanie oświetlenia bezpośredniego, umieszczonego na sklepieniu hali, o natężeniu ok. 250 lx. III. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Opracowanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf na nośniku CD. IV. Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie montażu i demontażu oraz obsługi hali pneumatycznej. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Obowiązki wykonawcy określa projekt umowy. V. Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) konsultowania i uzgadniania z Zamawiającym dokumentacji projektowej na etapie opracowywania, 2) zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej; 3) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, 4) usunięcie wszelkich kolizji z siecią gazową, kanalizacją techniczną, energetyczną, wraz ze spisaniem protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 5) zapewnienie nadzorów specjalistycznych zgodnie z opinią ZUD, protokołem z narady kordynacyjnej i STWiOR; 6) spisanie protokołu odbioru od właściciela danej sieci po wykonaniu robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi; 7) zapewnienie dostępu do dziennika budowy wszystkim służbom zgodnie z Prawem Budowlanym; 8) uzyskanie od zarządców terenu decyzji lub zgody na wejście w teren z robotami oraz uzyskanie protokołów odbioru po zakończeniu prac; 9) odbudowa nawierzchni boisk oraz poboczy i terenów przylegających zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą; 10) zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót; 11) w przypadku konieczności poboru wody z sieci wodociągowej uzgodnić z właścicielem wodociągu Gminą Michałowice; 12) uzyskanie wszelkich dokumentów uzgodnień oraz uzyskanie wszelkich odbiorów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania wybudowanego obiektu, VI. Jeżeli w dokumentacji PFU lub w Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji postępowania. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, przedstawiając w ofercie odpowiednie w jego ocenie dokumenty, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. VII. Na podstawie art. 29 ust.3a i art. 29 ust. 4 (klauzule społeczne) ustawy PZP Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) następujące osoby: osoby wykonujące czynności montażowe i instalacyjne hali pneumatycznej. 1) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 2) Wykonawca na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 3) Na żądanie Zamawiającego wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. 4) W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tych osób innych osób. 5) Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę. 6) Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia ww. osób (tj. osób wykonujących czynności montażowe i instalacyjne); przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego. VIII. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. IX. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach