Przetargi.pl
Dostosowanie do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu – polegające na wykonaniu modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem.

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu – polegające na wykonaniu modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostosowanie do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu – polegające na wykonaniu modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem. Szczegółowy zakres robót: Dostosowanie do przepisów p.poż budynku nr 1 Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu – polegających na wykonaniu modernizacji systemu kontroli dostępu w budynku nr 1 w budynku łącznika oraz uzupełnienie systemu p.poż. wraz z zaprogramowaniem i uruchomieniem. Montaż kontroli dostępu zintegrowanego z systemem sygnalizacji pożaru niżej wymienionych wejść: 1. KD obustronna na IX piętrze część A -1 kpl. 2. KD obustronna na IX piętrze część B - 1 kpl. 3. KD obustronna na IX piętrze część A - 1 kpl. 4. KD obustronna na VII piętrze część A – 2 kpl. 5. KD obustronna na VI piętrze część A – 2 kpl. 6. KD obustronna na IV piętrze część A – 2 kpl. 7. KD obustronna na III piętrze część A – 2 kpl. 8. KD jednostronna na do budynku łączności - 1 kpl. 9. KD obustronna na IX piętrze – 1 kpl. (wyposażenie drzwi wydzielających część zajmowaną przez Biuro Spraw Wewnętrznych od pozostałej części przebudowywanych pomieszczeń w system kontroli dostępu). Wpięcie w/w elementów KD do istniejącego systemu oraz przeprowadzenie prób działania systemu. 10. Wymiana elementów systemu kontroli dostępu w łączniku ( dla 15 przejść obustronnych w tym KD jednostronna na I piętrze łącznika- od strony KMP – 1 kpl. oraz KD jednostronna na III piętrze łącznika- od strony KMP – 1 kpl.) do możliwości logowania 2000 kart dostępowych. W zakres wchodzi wymiana czytników, montaż kontrolerów dostępu oraz interfejsu, oprogramowanie systemu, przeprowadzenie prób działania systemu. Wymiana w/w elementów systemu na bazie istniejącego okablowania, dodatkowo wykonanie nowej magistrali dla sterowników i czytników na każdej kondygnacji łącznika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  pieniądzu  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego na dzień składania ofert - Zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (należy złożyć w formie oryginału) – propozycję stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. - Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, - W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. - dowód wniesienia wadium. PONADTO: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach