Przetargi.pl
zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: zaprojektowanie i wybudowanie fontanny na Osiedlu Zachód w Stargardzie Szczecińskim. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie dokumentacji projektowej fontanny w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz wytyczne Zamawiającego wraz z wykonaniem, na podstawie uzyskanych pozwoleń, wszystkich niezbędnych robót budowlano-instalacyjnych. 3. Program funkcjonalno-użytkowy: 1) Podstawą sporządzenia projektu budowlanego jest program funkcjonalno-użytkowy budowy fontanny (do pobrania w ramach materiałów przetargowych). Program zakłada: a) rozbiórkę starej niecki fontanny (uwaga- rozbiórkę dokonano już siłami własnymi Zamawiającego - rozbiórka niecki nie wchodzi w zakres zamówienia) b) wykonanie nowej niecki żelbetowej, c) wykonanie przyłącza energetycznego dla pomp oraz szafy sterującej, d) wykonanie przyłącza wodociągowego, e) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej do odprowadzania wody z fontanny, f) wykonanie odtworzeń terenu po wykonanych przyłączach, g) adaptację istniejącego pomieszczenia - w sąsiadującym z fontanną budynku szkoły ZSO - na pomieszczenie techniczne, w którym znajdować się będą m.in. stacja uzdatniania i dezynfekcji, pompy zasilające, szafa sterownicza regulująca scenariusze obrazów wodnych i świetlnych oraz inne niezbędne wyposażenie [patrz również dodatkowe wytyczne Zamawiającego] h) montaż dysz spieniających (minimum 9 szt.) i pozostałej instalacji obiegu wody z reflektorami LED zmienno-kolorowymi wraz z technologią obiegu wody fontanny, i) wykonanie nowej nawierzchni (płyty) fontanny z płyt betonowych z niezbędnym nawiązaniem do istniejącej nawierzchni placu (wymagalne będą częściowe rozbiórki istniejącej nawierzchni, uporządkowanie nawierzchni przylegającej do nowoprojektowanej); niezbędne korytowanie, wywóz ziemi, warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z płyt betonowych (kolor grafit), kraty pomostowe, j) montaż elementów małej architektury wg koncepcji: 10 ławek (w tym 5 z oparciem), 8 szt. stojaków rowerowych typu U, 2 kosze na śmieci, k) rozruch technologiczny, l) warianty koncepcji - program f-u przedstawia 5 koncepcyjnych wizualizacji (od I do V); dla celów zamówienia obowiązuje koncepcja V; projektowany plac fontanny winien ideowo odpowiadać schematowi koncepcji V - w tym w zakresie układu i rozmieszczenia poszczególnych elementów placu. Powierzchnię placu fontanny (364,5 m2) należy taktować jako wymagane minimum. 2) Dodatkowe wytyczne Zamawiającego. Poniżej zawarto dodatkowe elementy, których nie obejmuje program f-u oraz wariantowe możliwości alternatywnych rozwiązań: a) pomieszczenie techniczne - jeżeli Wykonawca oceni, że wykorzystanie pomieszczenia technicznego w budynku szkoły (ZSO) jest kłopotliwe (względy projektowe i kosztowe adaptacji) Zamawiający dopuszcza zastosowanie zamiennie podziemnego pomieszczenia technicznego zlokalizowanego w sąsiedztwie fontanny (np. w formie prefabrykowanej komory), b) dodatkowe oświetlenie terenu - należy zaprojektować i wybudować dodatkowe oświetlenie terenu w postaci dwóch słupów typu parkowego, zlokalizowanych pomiędzy fontanną a budynkiem szkoły, c) nawierzchnia placu fontanny - nie zakłada się przemieszczania pojazdów po nawierzchni płytowej wokół fontanny. Jednak dla trwałości nawierzchni należy zastosować podbudowę dla najniższej kategorii ruchu KR 1 oraz nawierzchnię z płyt betonowych prostokątnych w kolorze grafitowym. Dopuszcza się dwa warianty rozwiązania nawierzchni wraz z podbudową przy fontannie: wariant A - płyty o gładkiej nawierzchni niepoślizgowej o dużych wymiarach (np. tak jak w programie f-u 60x80 cm) gr. 12 cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowie 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm - 5 MPa; wariant B - płyty o gładkiej nawierzchni niepoślizgowej o mniejszych wymiarach (np. od min 20 cm do max 60 cm) gr. 8 cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15 cm. Pozostałą warstwę do głębokości ok. 50 cm należy wypełnić warstwą odsączającą z piasku. W pasach montażu małej architektury dopuszcza się kostkę betonową drobnowymiarową gr. 8 cm o fakturze i kolorze identycznej jak płyty - dla umożliwienia estetycznego osadzenia mocowania ławek, koszy i stojaków (nie dopuszcza się przebijania lub nadłamywania płyt betonowych nawierzchni). Płyty żelbetowe niecki (np.120 x 80) całkowicie przykrywające ściany niecki (bez możliwości wspierania przyległych do niecki płyt nawierzchni na ścianie niecki. Cała płyta ograniczona obrzeżem. d) ławki - wymaga się aby ławki, w odróżnieniu od wersji programu f-u, nie miały konstrukcji wspornikowej (solidniejsze podparcie), e) w zakres zamówienia nie wchodzi instalacja monitoringu, o której traktuje program f-u (nie jest to przedmiotem ani projektowania, ani wykonawstwa) 4. Projektowanie - informacje wyjściowe: 1) Wedle informacji Zamawiającego - dla realizowanej inwestycji nie jest wymagana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, 2) Według wstępnych informacji uzyskanych w organach administracji architektoniczno-budowlanej na budowę fontanny w zakresie określonym programem f-u wystarczające jest zgłoszenie. Decyzja o pozwoleniu na budowę wymagana będzie jedynie w zakresie adaptacji pomieszczenia technicznego w budynku szkoły (wykonstruowanie zewnętrznego wejścia do pomieszczenia w miejscu istniejącego okna, schody wejściowe, zmiany elewacyjne itp), 3) Zamawiający posiada wydane przez gestorów mediów warunki techniczne: a) warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator (podłączenie z ZK istniejące - patrz plansza sytuacyjna) b) warunki przyłączenia wody - z sieci w100 (patrz plansza sytuacyjna) c) warunki odprowadzenia wody - studzienka przy rozebranej niecce 30,77/28,70 (patrz plansza sytuacyjna) 4) W opinii Zamawiającego dla właściwego sporządzenia i wycenienia oferty niezbędna jest osobista wizja lokalna Wykonawcy na placu budowy (Os. Zachód, plac przed Zespołem Szkół Ogólnokształcących - budynek A5 - działka nr 57/4, obręb 9). Jeżeli Wykonawca zamierza dokonać wizji z udziałem Zamawiającego - prosi się o uprzedni kontakt telefoniczny celem ustalenia spotkania (Grażyna Chojenka tel. (91) 578-35-70). W ramach materiałów przetargowych dla celów poglądowych Zamawiający zamieszcza materiał fotograficzny. 5) Wykonawca własnym kosztem i staraniem pozyskuje w niezbędnym dla opracowania zakresie obszarowym wtórniki do celów projektowych; 6) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego (na podstawie upoważnienia) stosowne decyzje organu administracji budowlanej zezwalające na wykonywanie robót - stosownie od zakresu poszczególnych projektów i obowiązujących przepisów Prawa budowlanego odpowiednio - zezwolenia na podstawie zgłoszenia lub pozwolenia na budowę, 7) Wykonawca uzyskuje w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane decyzje, zezwolenia, uzgodnienia lub opinie (w tym ewentualne uzgodnienia z gestorami mediów). Wykonawca sporządza wszelkie wymagane kompletne pisma i wnioski, w tym również te, które zobowiązany jest formalnie podpisywać Zamawiający, 5. Dojazd do placu budowy: Do placu budowy brak jest bezpośredniego dojazdu. Transport odbywać się będzie od strony ulicy ks. Jerzego Popiełuszki (patrz plansza sytuacyjna). Na czas robót Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tymczasowego przejazdu wykorzystując w tym celu istniejące schody terenowe (stworzenie zjazdu poprzez zasypanie schodów) albo sąsiadującą prywatną działkę (patrz plansza sytuacyjna). Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia terenu po wykonaniu robót budowlanych. 6. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zapewni aby projekt budowlany sporządzony był przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia do projektowania. 2) Na etapie opracowania projektu budowlanego Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu proponowane rozwiązania projektowe. Zamawiający ma prawo wnoszenia do projektu uwag - szczególnie w zakresie zgodności rozwiązań projektowych z założeniami programu f-u oraz wytycznymi niniejszej SIWZ 3) Na etapie wykonawczym Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, d) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, e) gromadzenia i wywozu materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, f) sporządzania przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, g) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, h) dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru kompletu wszelkich niezbędnych: atestów i certyfikatów wbudowanych materiałów, i) przedkładania Zamawiającemu wymaganych dokumentów związanych z zawartymi umowami o podwykonawstwo, j) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, k) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z SIWZ, l) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, 4) Niezwłoczne uzupełnianie w okresie 12 miesięcy od daty odbioru robót - przepalonych źródeł światła oświetlenia słupowego i podświetlenia fontanny (w ramach zamówienia i ofertowej ceny), 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów, wbudowanych materiałów budowlanych, a dla urządzeń również instrukcji użytkowania i dokumentów gwarancyjnych, protokołów wymaganych badań, pomiarów i odbiorów. Dokumentacja powykonawcza zawierać będzie również dokumentację fotograficzną wykonywanych robót, w tym szczególnie z robót podlegających zakryciu (roboty zanikowe oraz zakrywane instalacyjne), 6) Inwentaryzacja geodezyjna - Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych, w 3 egz. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazane przez Zamawiającego osoby w zakresie bieżącej obsługi fontanny. 8) Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram w zakresie rzeczowym, terminowym i finansowym poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić zastrzeżenia Zamawiającego w zakresie proponowanego harmonogramu pod kątem technologicznych, realnych możliwości dochowania terminu końcowego zakończenia robót. 9) Inne obowiązki wynikające z treści umowy (załącznik nr 6 SIWZ) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.stargard.pl/index.php?id=zampub&zp=list
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach