Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie centrum rekreacji i zabaw dla najmłodszych z miejscem odpoczynku dla rodziców przy ulicy Miodowej w Mikołowie (Budżet Obywatelski)

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie centrum rekreacji i zabaw dla najmłodszych z miejscem odpoczynku dla rodziców przy ulicy Miodowej w Mikołowie (Budżet Obywatelski)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zakres zamówienia obejmuje: Przewiduje się zaprojektowanie i wybudowanie centrum rekreacji i zabaw dla najmłodszych z miejscem odpoczynku dla rodziców przy ulicy Miodowej w Mikołowie, obejmujące zakresem zaprojektowanie i zgłoszenie robót w organie administracji architektoniczno-budowlanej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą, montażem i wykonaniem: • 1 huśtawki wahadłowej z siedziskiem typu bocianie gniazdo, • 1 zestawu zabawowego – linarium, • 1 zestawu zabawowego – równoważnia, • 2 ławek z oparciem, • 1 tablicy informacyjnej z regulaminem, • podłoża piaszczystego amortyzującego upadki, wraz z obrzeżami na podbudowie betonowej – ok. 220m2. Inwestycja zlokalizowana będzie w Mikołowie przy ul. Miodowej 2, na części działki o nr 1014/136 na terenie objętym zapisem w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego B1MNU, tj. tereny zabudowy mieszkaniowo-usługowe o niskiej intensywności zabudowy (brutto). Proponowana lokalizacja inwestycji, mapka z przeznaczeniem terenu w m.p.z.p. oraz mapka ewidencyjna znajduje się w załączniku Nr 1, 1a, 1b. W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować nowe elementy spełniające minimalne wymagania opisane poniżej, po uprzednim wykonaniu dokumentacji projektowej i zgłoszeniu wniosku do organu administracji architektoniczno-budowlanej. Podstawowe informacje: • Urządzenia te powinny być montowane w sposób zgodny z instrukcją producenta urządzenia. • Urządzenia powinny być rozmieszczone z zachowaniem stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami określonymi również przez producenta. • Urządzenia mają być nowe i dopuszczone do stosowania na zewnątrz. • Urządzenia te mają być stabilnie przymocowane do betonowych fundamentów dobranych wymiarowo do zastosowanych urządzeń (klasa, wodoodporność i mrozoodporność betonu zgodnie z instrukcją producenta i warunkami gruntowymi). • Nawierzchnie na placu zabaw powinny amortyzować upadki i być dostosowane do zastosowanych urządzeń. • Zainstalowane urządzenia powinny posiadać co najmniej 2 letni okres gwarancji, powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz mają posiadać aktualną deklarację zgodności/właściwości użytkowych lub certyfikaty zgodne z Polskimi Normami / Aprobaty Techniczne/Oceny techniczne oraz mają spełniać warunki bezpieczeństwa określone m.in. w następujących normach: PN-EN 1176-1:2017-12 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań PN-EN 1176-2+AC:2020-01 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 2: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek. PN-EN 1176-6+AC:2019-03 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 6: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących PN-EN 1176-7:2009/Ap1:2013-08 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacji i eksploatacji PN-EN 1176-10:2009/Ap1:2013-08 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabawy PN-EN 1176-11: 2014-11 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie – Część 11: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań dotyczące sieci przestrzennej PN-EN 1177+AC:2019-04 Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki – Metody wyznaczania amortyzacji uderzenia. Zakres robót budowlanych ma obejmować: • przygotowanie terenu (niwelacja – teren zróżnicowany wysokościowo; oczyszczenie z kamieni), • regulacja istniejącej studzienki kanalizacyjnej – 1 szt., • wykonanie betonowych fundamentów pod urządzenia zabawowe, • wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaszczystej o powierzchni ok. 220 m2 wraz z miękkimi obrzeżami na podbudowie betonowej, • wykonanie (uzupełnienie i pielęgnacja) nawierzchni bezpiecznej trawiastej o powierzchni nie mniejszej niż 42 m2, • dostawę i montaż urządzeń zabawowych i elementów małej architektury. Rozwiązania materiałowe powinny być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Szczegółowy opis zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach