Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie budynku Sali konferencyjnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2019-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 52662400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wybudowanie budynku Sali konferencyjnej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku Sali konferencyjnej przy Szkole Podstawowej nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w Warce przy ul. Polnej. Projekt obejmuje tzw. budowę „pod klucz”, natomiast objęta niniejszym postępowaniem budowa obejmuje wykonanie pierwszego etapu tj. tzw. „stan deweloperski”, na działce nr ew.: 2002/5. Zamówienie obejmuje: - Opracowanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 24.04.2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. 2012 Nr 0, poz.463). - Opracowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o lokalizacji celu publicznego. - Pozyskanie mapy zasadniczej oraz aktualnej mapy do celów projektowych dla terenu związanego z realizacją zadania. - Opracowanie wniosków o warunki techniczne i wszelkie uzgodnienia. - Opracowania koncepcji przedmiotu zamówienia w dwóch wariantach i przedłożenie ich do akceptacji Zamawiającemu. - Opracowanie projektu zagospodarowania terenu. - Sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich branży w budynku, wszystkich niezbędnych przyłączy wraz z uzgodnieniami oraz projektu kolorystyki. - Sporządzenie projektu budowlanego dla terenu wokół budynku: dojścia dojazdy itp. - Uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich branż związanych z przedsięwzięciem lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. - Sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót (dla etapów niezrealizowanych) i harmonogramu robót dla wszystkich robót w rozbiciu na branże i etapy. - Wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów – w wyniku których powstanie nowy budynek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną z podziałem na etapy. Niniejsze postępowanie obejmuje wykonanie pierwszego etapu, tj.: stan deweloperski bez „białego” montażu. Poprzez stan deweloperski Zamawiający rozumie: a) dach pokrycie oraz obróbki, b) wykończone elewacje wraz z kolorystyką nawiązującą do budynku szkoły, c) drzwi wejściowe; d) okna; e) otynkowane ściany od wewnątrz bez okładzin ceramicznych; f) podłoże pod posadzkę wykonane z betonowej wylewki; g) rozprowadzoną instalację elektryczną z gniazdami, łącznikami, wyprowadzeniem pod punkty świetlne; h) rozprowadzoną instalację telefoniczną; i) rozprowadzoną instalację komputerową; j) rozprowadzoną instalację wodną i kanalizacyjną; k) rozprowadzoną instalację centralnego ogrzewania z grzejnikami; l) parapety wewnętrzne konglomerat i zewnętrzne (blacha); ł) instalacja dzwonkowa, m) zagospodarowanie terenu - Obsługa geodezyjna robót budowlanych wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. - Dokumentowanie procesu budowy. - Przygotowanie obiektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych dokumentów między innymi świadectwa energetycznego, próby, sprawdzenia, atesty oraz założenie książki obiektu budowlanego. . Zamawiający informuje iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2019-2020 oraz że limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2019 nie przekroczy kwoty 168 530,00 złotych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych przedmiotem umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych; 2) prace ogólnobudowlane, w tym: a) prace fundamentowe, w tym przy wykonywaniu wykopów, zbrojeń, izolacji; b) prace przy wznoszeniu konstrukcji obiektu, w tym przy wykonywaniu zbrojeń; c) prace dekarskie; d) prace tynkarskie; e) prace związane z wykonaniem posadzek; 3) prace instalatorskie/związane z wykonaniem instalacji/ branży sanitarnej (wod-kan, c.o. wentylacja, klimatyzacja), elektrycznej, teletechnicznej oraz ich uruchomieniem; 4) prace wykończeniowe, w tym: a) prace związane z montażem stolarki; 5) prace związane z wykonaniem elewacji; 6) czynności sprzątania.  Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac wynikający z przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków.  Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy.  W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcję Pracy.  Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę.  Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach