Przetargi.pl
Dostosowanie budynku socjalno – technicznego Domu Studenta nr 3 przy ul. Bema 1 w Siedlcach do potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarek

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Konarskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 442 095 , fax. 256 442 045
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
    ul. Konarskiego 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 256 442 095, fax. 256 442 045
    REGON: 14710000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie budynku socjalno – technicznego Domu Studenta nr 3 przy ul. Bema 1 w Siedlcach do potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na dostosowaniu budynku socjalno – technicznego Domu Studenta nr 3 przy ul. Bema 1 w Siedlcach do potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarek. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności następujących prac: 1) roboty branży budowlanej: • wykucie z muru otworów okiennych i drzwiowych; • demontaż okładzin ściennych; • rozebranie ścian, filarów; • rozebranie rur spustowych i rynien; • usunięcie izolacji termicznej i akustycznej z elewacji; • rozebranie podłóg z tworzyw sztucznych; • wykonanie tynków; • wykonanie sufitów podwieszanych; • wykonanie nadproży i wzmocnień; • wykonanie ścian działowych i obudów; • wykonanie ścian przeciwpożarowych; • montaż stolarki okiennej i drzwiowej; • docieplenie części elewacji; • montaż rynien i rur spustowych; • wykonanie podkonstrukcji pod centralę wentylacyjną; • wykonanie przebić w stropodachu z płyt kanałowych; • ułożenie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych; • wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych i z gresu; • wykonanie gładzi gipsowych; • wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych; • wykonanie elementów żelbetowych (ławy, schody); • wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej; • licowanie ścian płytkami; • dostawa i montaż paneli medycznych i mostów medycznych; • wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych stalowych i drewnianych; 2) roboty branży elektrycznej: • demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego, opraw oświetleniowych; • wykonanie instalacji elektrycznych; • wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu; • wykonanie tablic rozdzielczych; • montaż opraw oświetleniowych i osprzętu; • wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego; • wykonanie instalacji odgromowej; • pomiary; 3) roboty branży teletechnicznej: • montaż szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem (urządzenia aktywne i pasywne); • wykonanie instalacji telekomunikacyjnej (światłowód); • wykonanie instalacji TV; • wykonanie instalacji sytemu telewizji dozorowej CCTV; • wykonanie systemu komunikacji interkomowej z nasłuchem akcji; • instalowanie głośników i mikrofonów; 4) roboty branży sanitarnej: • demontaż rur istniejących instalacji wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji wraz z zaworami; • wykonanie instalacji wodnej i co; • wykonanie instalacji hydrantowej; • wykonanie zaworu pierwszeństwa; • montaż zlewów, umywalek i baterii; • montaż sedesów, • montaż pryszniców; • montaż grzejników; • obudowa rur płytami gipsowo-kartonowymi; • wykonanie izolacji rurociągów; • wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych; • wykonanie kanałów wentylacyjnych; • wykonanie instalacji klimatyzacyjnej; • montaż przepustnic, anemostatów; • wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; • dostawa, montaż i uruchomienie centrali nawiewno-wywiewnej; • wykonanie automatyki centrali; • dostawa, montaż i uruchomienie agregatu chłodzącego; • dostawa, montaż i uruchomienie agregatów zewnętrznego; • dostawa i montaż wentylatorów kanałowych; 5) instalacje gazów medycznych: • wykonanie i uruchomienie instalacji gazów medycznych; • wykonanie punktów poboru gazów medycznych (tlen, sprężone powietrze, próżnia, dwutlenek węgla, podtlenek azotu); • wykonanie odciągu gazów anestetycznych; • montaż skrzynek strefowych zespołów kontrolnych gazów medycznych z sygnalizatorem stanu gazów; • dostawa i montaż oraz uruchomienie stacji pomp próżniowych z szafą zasilająco-sterującą; • dostawa i montaż kompaktowej stacji sprężonego powietrza ze sprężarką śrubową, osuszaczem ziębniczym, zbiornikiem wyrównawczym, układem redukcji ciśnienia na 5 bar, zestawem filtrów i szafą zasilająco- sterującą; 4. Przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać według rozwiązań opisanych w dokumentach, o których mowa w punkcie 4, z uwzględnieniem zasad i przepisów obowiązujących dla prowadzenia prac budowlanych. W szczególności, roboty remontowo-budowlane branży budowlanej odbierane będą w oparciu o „Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych” oraz w oparciu o aktualne instrukcje wykonania robót opracowane przez producentów stosowanych materiałów budowlanych. 6. Zamawiający określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zorganizować dla pracowników zaplecze budowy, w tym zaplecze sanitarne. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, zorganizował zaplecze budowy w pomieszczeniach budynku, w którym prowadzone będą prace budowlane. 2) Wykonawca zobowiązany jest zutylizować na własny koszt i we własnym zakresie zdemontowane elementy wyposażenia i materiały, z zastrzeżeniem urządzeń, które na żądanie należy zwrócić Zamawiającemu. 3) Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym kolejność wykonywania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, działając na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy, żąda wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium ustala się na kwotę 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy) zł. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uznaje się moment wpływu środków na rachunek Zamawiającego 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach