Gmina Warka ogłasza przetarg
- Adres: 05660 Warka, Plac St. Czarnieckiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
Plac St. Czarnieckiego 1
05660 Warka, woj. mazowieckie
tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
REGON: 52662400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wybudowanie budynku komunalnego wraz z przedszkolem w Warce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z punktem przedszkolnym 3-oddziałowym i infrastrukturą towarzysząca w Warce przy ul. Armii Krajowej tzw. budowa „pod klucz”, na działkach nr ew.: 1954/59, 1954/64, 1954/66, 1954/106, 1954/60, 1954/72, 1954/69 i fragmentach działek nr ew. 1953/19, 1954/67, 1954/68, 1954/62 o powierzchni łącznej około 0,6843 ha. Zamówienie obejmuje: - Opracowanie badań gruntowo-wodnych i uwarunkowania posadowienia obiektu, w zakresie wymaganym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 24.04.2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. 2012 Nr 0,poz.463), - Pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych dla terenu związanego z realizacją zadania - Opracowanie projektu zagospodarowania terenu, - Sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich branż w budynku, wszystkich niezbędnych przyłączy wraz z uzgodnieniami. - Sporządzenie projektu budowlanego dla terenu wokół budynku: parking, dojścia dojazdy itp - Uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich branż związanych z przedsięwzięciem lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych. - Sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych i harmonogramu robót dla wszystkich robót w rozbiciu na obiekty . - Wykonanie robót budowlanych na podstawie ww. projektów – w wyniku których powstanie nowy budynek wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną – gotowy do zamieszkania i uruchomienia punktu przedszkolnego. - Obsługa geodezyjna robót budowlanych. - Dokumentowanie procesu budowy. - Opracowanie wniosków o warunki techniczne i wszelkie uzgodnienia także w przypadku konieczności ich zmiany lub zmiany decyzji o lokalizacji celu publicznego. - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz założenie książki obiektów budowlanych wraz z opracowaniem świadectwa energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności wchodzące w zakres robót budowlanych objętych Przedmiotem Umowy: 1) prace ziemne, w tym: a) prace związane z wykonaniem elementów sieci zewnętrznych; b) prace związane z wykonaniem ciągów komunikacyjnych; 2) prace ogólnobudowlane, w tym: a) prace fundamentowe, w tym przy wykonywaniu wykopów, zbrojeń, izolacji; b) prace przy wznoszeniu konstrukcji obiektu, w tym przy wykonywaniu zbrojeń; c) prace dekarskie; d) prace przy wykonywaniu przegród, niezależnie od rodzaju przegrody (murowana, g-k, itd.); e) prace tynkarskie; f) prace związane z wykonaniem posadzek, montażem okładzin ściennych i podłogowych; 3) prace instalatorskie/związane z wykonaniem instalacji/ branży sanitarnej (wod-kan, c.o. wentylacja, klimatyzacja), elektrycznej, teletechnicznej oraz ich uruchomieniem; 4) prace wykończeniowe, w tym: a) prace malarskie; b) prace związane z montażem stolarki i ślusarki; c) prace wykończeniowe (biały montaż, osprzęt elektryczny, itp.); 5) prace związane z wykonaniem elewacji; 6) czynności sprzątania. Okres zatrudnienia osób wykonujących w/w czynności nie może być krótszy niż okres wykonywania tych prac wynikający z przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu. W przypadku zmiany terminów wynikających z harmonogramu, Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania postanowień umów o pracę do tych zmienionych warunków. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem wykonywania robót budowlanych przekazać inspektorowi nadzoru inwestorskiego listę pracowników zaangażowanych w realizację Przedmiotu Umowy i dokonywać stałej jej aktualizacji, a także zapewnić identyfikację swoich pracowników. Niedopełnienie powyższego obowiązku może skutkować wstrzymaniem Robót do czasu potwierdzenia realizacji Umowy przez uprawniony Personel Wykonawcy, a w przypadku naruszenia tego obowiązku – naliczeniem kar umownych lub odstąpieniem od Umowy z winy Wykonawcy. W związku z nałożeniem na Wykonawcę obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności określone powyżej na podstawie umowy o pracę, Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższego obowiązku na każdym etapie realizacji Przedmiotu Umowy poprzez: 1) zwrócenie się do Wykonawcy o przedstawienie w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego obowiązku, w szczególności przedstawienie poświadczonych za zgodność z oryginałem: a) kopii umów o pracę z zaczernionymi danymi osobowymi z wyjątkiem imienia i nazwiska; b) kopii zgłoszenia pracownika do ubezpieczenia; 2) zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów lub ich uzupełnienia; 3) przeprowadzenia kontroli na terenie budowy przez własne służby lub Państwową Inspekcj Pracy. Obowiązki opisane powyżej, jak również odpowiadające im uprawnienia Zamawiającego dotyczą również Podwykonawcy i Dalszego podwykonawcy. Wykonawca, jak i Podwykonawca zobowiązany jest zastrzec w umowach zawieranych odpowiednio z Podwykonawcą lub Dalszym podwykonawcą obowiązek zatrudnienia przez Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę przy wykonywaniu czynności, o których mowa powyżej, osób na podstawie umowy o pracę. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za: - brak zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej w/w czynności – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę za każdy przypadek i każdy rozpoczęty miesiąc utrzymywania tego stanu, - nieprzedstawienie dokumentów służących kontroli zatrudnienia, a określonych w umowie – w wysokości 500 zł za każdy dzień braku dokumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu – na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) – znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce Pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami administracji w parterze, niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu przy ul. Szwedzkiej/Stolarskiej w Warszawie.
Dodano: 2023-02-06 - Zmiana sposobu użytkowania bud. gospodarczego na bud. mieszkalny wielorodzinny wraz z rozbudową i przebudową oraz budowa zbiornika na gaz płynny wraz z instalacją, budowa instalacji c.o. /.../
Dodano: 2023-01-25 - prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na ”Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach”: Część 1. Remont lokali: B. Podczaszyńskiego 5 m 21, Marymoncka 35 m 4, Z. Romaszewskiego 7 m 3, Z. Romaszewskiego 11 m 22, Marymoncka 35 m 47 Część 2. Remont lokali: Przy Agorze 10 m 7, Przy Agorze 5A m 73, Przytyk 3 m 94, Przytyk 5 m 13, Wrzeciono 30 m 57 Część 3. Remont lokali: W. Broniewskiego 97 m 8, Szegedyńska 13 a m 706, Szegedyńska 13 a m 113, A. Magiera 23 A m 15, S. Żeromskiego 23 m 52 Część 4. Remont lokali: J. Kasprowicza 105 m 3, J. Kasprowicza 80 m 15 , J. Kasprowicza 62 m 10, J. Kasprowicza 33 a m 15, J. Kasprowicza 72 A m 18 Część 5. Remont lokali: J. Kochanowskiego 52 m 214, J. Kochanowskiego 52 m 45, K. Grodeckiego 4 m 9, Palisadowa 5d m 12, Palisadowa 5 d m 8, W. Perzyńskiego 14 D m 69
Dodano: 2021-07-02 - Rozbiórka i budowa budynku komunalnego nr 51 na osiedlu Miodowa Jar wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji zadania ,, Rewitalizacja budynków komunalnych na osiedlu Miodowa Jar – etap VII’’.
Dodano: 2021-02-02 - Budowa budynku wielorodzinnego z zagospodarowaniem terenu przy ul. Żołnierzy Niezłomnych w Sokołowie Podlaskim w zakresie „pod klucz”
Dodano: 2020-12-10 - Rozbiórka i budowa budynku komunalnego nr 51 na osiedlu Miodowa Jar wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach realizacji zadania ,, Rewitalizacja budynków komunalnych na osiedlu Miodowa Jar – etap VII’’.
Dodano: 2020-12-02 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach
Dodano: 2020-11-09 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach
Dodano: 2020-10-20 - Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach.:
Dodano: 2020-09-29 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Zakątnej w Pruszkowie na dz. nr ew. 175/1, 175/2 obr. 23
Dodano: 2020-09-01