Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg
- Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
ul. Nowoursynowska 166 166
02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
REGON: 00000178450000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wdrożenie platformy usługowej Innowacji w Agrobiznesie w ramach projektu Klaster Innowacji w Agrobiznesie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz wdrożenie platformy i usług Innowacji w Agrobiznesie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie projektu technicznego oraz projektu funkcjonalnego systemu informatycznego, a następnie wdrożenie platformy i usług, a po wdrożeniu utrzymanie przez 5 lat platformy Innowacji w Agrobiznesie. Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 działania: 1. Wykonanie technicznego projektu systemu informatycznego 1.1. Ogólne wymagania pozafunkcjonalne oraz dotyczące bezpieczeństwa 1.2. Wymagania pozafunkcjonalne oraz dotyczące integracji poszczególnych modułów 2. Wykonanie funkcjonalnego projektu systemu informatycznego 2.1. Ogólne wymagania funkcjonalne 2.2. Wymagania funkcjonalne dotyczące poszczególnych modułów 3. Wdrożenie platformy i usług 3.1. Wdrożenie 3.2. Wymogi dotyczące serwisu 3.3. Usługa Help Desk Najważniejszym celem budowy platformy usługowej Innowacji w Agrobiznesie jest udostępnianie i świadczenie usług za pośrednictwem Internetu dla członków Klastra. Wdrożenie i utrzymanie platformy Innowacji w Agrobiznesie obejmuje również platformę systemową (aktualnie nie znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, dostarczone lub zmodyfikowane przez wykonawcę zamówienia), które będą bezpośrednio lub pośrednio wykorzystywanie do świadczenia usług na powstałej w wyniku tego zamówienia platformie komunikacyjnej. Narzędzie składające się z modułów opisanych w dalszej części dokumentu ma za zadanie umożliwiać oferowanie różnorakich usług użytkownikom należącym do Klastra Innowacji w Agrobiznesie. W szczególności dostępne mają być poniższe moduły: 1) Food Safety a) Zarządzanie łańcuchem dostaw - Narzędzie do modelowania i publikacji procesów logistycznych pozwalające na zapoznawanie się z dobrymi praktykami oraz tworzenie własnych modeli dzięki pracy grupowej b) Doradztwo on-line - oferujące funkcjonalność forum dyskusyjnego na którym użytkownicy mogą pracować w określonych grupach tematycznych nad zagadnieniami dla nich istotnymi (wymieniając opinie z innymi użytkownikami np. należącymi do tej samej izby branżowej lub zadając pytanie i uzyskując odpowiedź od eksperta) 2) Food Professional a) Platforma e-learning - powalająca na tworzenie oraz oferowanie różnorakich kursów związanych tematycznie z agrobiznesem b) Giełda pomysłów - umożliwiająca zgłaszanie pomysłów oraz poszukiwania dla nich inwestorów/osób zainteresowanych c) Grupy robocze - funkcjonalność narzędzia do pracy grupowej/zarządzania projektami ułatwiająca wspólną pracę Narzędzie powinno oferować funkcjonalność zintegrowanego logowania (w oparciu o technologię CAS) tak, aby nie było konieczności zakładania konta i oddzielnego logowania się w każdym z modułów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia finansowany z projektu: Klaster Innowacji w Agrobiznesie Numer umowy: RPMA.01.06.00-14-002 10 Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Działanie 1.6 85% kwoty płatne ze środków EFRR 511-95-08110003 15% kwoty płatne ze środków własnych beneficjenta 512-95-08110003 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2760
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odławianie zwierząt wolno żyjących z terenu Gminy Miasto Marki
Dodano: 2016-07-26 - Odławianie zwierząt bezdomnych i wolno żyjących oraz transport zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych z terenu Gminy Miasto Marki w 2016 roku
Dodano: 2016-03-25 - USŁUGI PRALNICZE DLA SPZZOZ W PIONKACH
Dodano: 2015-12-11 - Wykonywanie usług pralniczych
Dodano: 2015-06-10 - Produkcja Gali Najlepszej Warszawskiej Inicjatywy Pozarządowej 2014 roku S3EKTOR
Dodano: 2015-05-27 - Prace gospodarcze; znak: BDG.741.006.2015
Dodano: 2015-05-22 - Usługi w zakresie najmu maszyn ogólnobudowlanych i pojazdów przemysłowych dla DRiK na rok 2015
Dodano: 2015-02-16 - Prace gospodarcze na rzecz MSZ.
Dodano: 2014-03-14 - Wykonywanie w okresie od 2014-03-03 do 2014-12-31 merytorycznej obsługi Departamentu Rejestracji i Badań Klinicznych Produktów Leczniczych Weterynaryjnych oraz Departamentu Oceny i Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych Weterynaryjnych
Dodano: 2014-02-18 - Wykonywanie w okresie od 2014-02-17 do 2014-12-31 merytorycznej obsługi Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych
Dodano: 2014-02-05