Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20401 Lublin, ul. Krochmalna
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 665 700 , fax. 814 665 701
- Data zamieszczenia: 2017-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
ul. Krochmalna
20401 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 665 700, fax. 814 665 701
REGON: 6077887900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: gminna jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i przebudowa ulicy Radzyńskiej w Lublinie na odcinku od ul. Paganiniego do wysokości Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 oraz pełnienie nadzoru autorskiego - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej w oparciu o program funkcjonalno–użytkowy: 1.1. wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej – mapa sytuacyjno–wysokościowa dla celów projektowych w skali 1:500 – 2 egz.; 1.2. sporządzenie projektów wykonawczych branży: drogowej, sanitarnej (remont kanalizacji deszczowej) oraz zabezpieczenia lub usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną - po 3 egz.; 1.3. wykonanie projektu branży zieleń – obejmującego inwentaryzację drzew i krzewów, projekt wycinki (w przypadku kolizji z przebudową ulicy) oraz ewentualnych nasadzeń rekompensacyjnych – 3 egz.; 1.4. opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.; 1.5. wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu – 3 egz.; 1.6. wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu – 3 egz.; 1.7. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż – po 2 egz. 2. Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formatach: *.dxf, *.dwg, *.rtf, *.xls, *.doc, *.odt, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD. Dokumentacja w formacie *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron, oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. 3. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym – uzgodnienie projektu branży drogowej, sanitarnej, zieleni, usunięcia kolizji oraz zatwierdzenie tych projektów. 4. Opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego robót budowlanych. 5. Zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę. 6. Wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z przebudową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z przebudową ulic. 7. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.): 7.1. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, 7.2. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, 7.3. ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, 7.4. udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, 7.5. wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, 7.6. bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia – fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 8. Przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 2 egz.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania. 9. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót oraz sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie gis/cad i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej. 10. Wykonanie monitoringu wraz z czyszczeniem wykonanej sieci kanalizacji deszczowej przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. 11. Uporządkowanie terenu inwestycji po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót. 12. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 13. Przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi. B. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ul. kpt. Władysława Raginisa, ppor. Jana Bołbotta, mjr Mariana Gołębiewskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-07-11 - Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji chodnika po stronie nieparzystej ulicy Głębokiej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego (III etap - zakres I + II)
Dodano: 2024-06-25 - Zaprojektowanie budowy chodników i remontu nawierzchni jezdni ul. Pliszczyńskiej w Lublinie wraz z odwodnieniem oraz wykonanie robót budowlanych i sprawowanie nadzoru autorskiego.
Dodano: 2024-04-15 - RDW w Białej Podlaskiej: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 811 Sarnaki – Konstantynów -Biała Podlaska od km 37+220 do km 38+169 o dł. ok. 0,949 km
Dodano: 2024-03-26 - RDW w Białej Poodlaskiej: Remont drogi wojewódzkiej nr 806 od km 6+457 do km 6+816
Dodano: 2024-03-14 - Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej na odcinku od Ronda Honorowych Krwiodawców do ul. Przygodnej w Lublinie wraz z usunięciem kolizji
Dodano: 2024-03-12 - Zaprojektowanie budowy/przebudowy chodników i remontu nawierzchni jezdni ul. Budowlanej w Lublinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Zemborzycką do wysokości Elektrociepłowni Wrotków oraz (...)
Dodano: 2024-02-29 - Budowa odcinka drogi dla rowerów wzdłuż ul. Północnej w Lublinie.
Dodano: 2023-08-25 - Budowa odcinka drogi dla rowerów łączącej ul. Jana Pawła II w Lublinie z Parkiem Jana Pawła II.
Dodano: 2023-08-07 - Budowa ogólnodostępnego terenu rekreacji przy ul. Kwiatowej w Krasnymstawie
Dodano: 2023-07-10