Przetargi.pl
Zakup malowarki drogowej

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, Plac Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 627 501 , fax. 825 627 510
  • Data zamieszczenia: 2017-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 627 501, fax. 825 627 510
    REGON: 11019822100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup malowarki drogowej
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa malowarki drogowej. Wymagane parametry oferowanej malowarki drogowej określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do podania parametrów techniczno-użytkowych oferowanej malowarki drogowej. Należy wypełnić i złożyć Załącznik 2a do Formularza oferty, niedołączenie ww. załącznika do Formularza oferty albo niewpisanie wymaganych informacji lub danych w tym załączniku, będzie traktowane jako niespełnianie wymagań SIWZ, skutkujące odrzuceniem oferty. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) malowarka drogowa fabrycznie nowa, kompletna, nieużywana, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych; 2) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne – nie krótszej niż 24 miesiące, licząc od dnia wystawienia faktury. Zamawiający określa minimalny czas do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej, faksem lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego lub niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do autoryzowanego punktu serwisowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw gwarancyjnych zakupionej malowarki drogowej lub wymiany uszkodzonych części na nowe – w przypadku braku możliwości naprawy, w terminie 14 dni od zgłoszenia wady. Szczegółowe zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości uregulowane zostaną w karcie gwarancyjnej ; 3) Wykonawca udziela rękojmi i bezpłatnych przeglądów okresowych w okresie gwarancji; 4) miejsce dostawy: Baza materiałowo- sprzętowa w Sielcu, Sielec 144, 22-122 Leśniowice; 5) dostawa w dni robocze w godz. 7.30 – 15.30; 6) Wykonawca zobowiązuje się po dostarczeniu malowarki drogowej na bazę, przeszkolić odpowiednich pracowników z obsługi zakupionej malowarki drogowej; 7) Wykonawca zobowiązuje się zmontować w całości malowarkę drogową po dostarczeniu jej na miejsce wskazane przez Zamawiającego; 8) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy zakupionej malowarki drogowej z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 2 dni robocze; 9) termin realizacji dostawy do 30 dni od dnia podpisania umowy; 10) Wykonawca z dostawą dostarczy: a) książkę gwarancyjną malowarki drogowej w języku polskim, b) dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i katalogiem części malowarki drogowej oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia w języku polskim); c) dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; d) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych lub oświadczenie, że dysponuje serwisem mobilnym służącym do transportu malowarki drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach